siape COMEL ikot sini tau..

Monday, May 27, 2013

direjek kali ke-2...hurrmmmm

aku tahu aku bukan insan yang sempurna
bukan insan yang terbaek untuk kau
tapi bukan bermakna aku x berusaha langsung
aku usaha weh...tapi mungkin x berapa nak cukup usaha
tapi still ada usaha kan? kan?

aku ingat lagi kali pertama kita bersua 
perghhhh! memang aku nebes nak matii
nebess giler aihh...
orang cakap kalo nebes-nebes nih sure "jodoh" panjang
aku pon harap-harap macam tu jugak laa
sebab aku tahu bukan senang nak dapatkan kau
kau memang juai mahal kot ngan aku
kalo aku x bertindak dulu mesti kau sket pon x pandang aku kan? kan?
ohhh...sungguh kerdil diri ini aku rasakan
tapi x mengapa pertemuan pertama yang diatur aku lalui jugak

orang cakap dimana ada kemahuan disitu ada jalan
tapi mungkin sebab kemahuan yang kau pinta aku masih belom cukup persiapan
aku kandas wehh...
kandas dipermulaan perlumbaan tuk dapatkan kau
errggghhhh...!! 
memang aku patah hati sangat


sebab aku memang dah lama impikan kau
impian aku memang nak-nak sangat bersama kau
tapi apakan daya aku kandas dipermulaan perlumbaan
sejak itu aku x mahu mengharapkan apa-apa dari kau
kalau ada jodoh kita pasti bertemu kembali ye sayang ku :)







*pucuk dicita ulam yang mendatang
memang aku x sangka-sangka impian yang dulu kembali berbunga kembali
aku masih lagi ada harapan untuk mendapatkan kau semula
sungguh teruja di saat aku mengetahui kau masih lagi memilih aku
mungkin untuk menebus kekalahan lalu
mungkin untuk memberi peluang kedua kepada aku
mungkin untuk mengembirakan aku
ya....x kira berapa banyak "mungkin" disitu
aku tetap mahu mendapatkan kau semula
itu semangat yang aku perlu perjuangkan

ku sangka panas sampai ke petang...rupanya hujan di tengah hari

nasi sudah menjadi bubur
kali ini aku tewas juga untuk mendapatkan kau
namun aku akur kerana kali ini aku tidak "bersungguh" macam dulu
mungkin aku sudah pasti jawapan dari kau
aku tahu kau ramai calon yang lagi layak
sehinggakan aku hanyalah picisan saja untuk kau
ohh.....hampanya kali kedua ini..

adakah peluang aku untuk kali ke-3 nanti??

-_-



No comments:

Post a Comment