siape COMEL ikot sini tau..

Friday, March 21, 2014

AKU, FANTASI & REALITI

Assalamualaikum uolss...

suda pukul 12.12 malam...
cantekk punye nombor heh heh
apsal aku x tido2 lagi nih T_T
ekoran dari keje p.time yang nak kene siapkan jugak
tapi  boley pulun..boleyy punyeee
cume..aku baru siapkan 1 paper aje
ade ber ber ber paper2 lagik nak kene kaler...sobb sobb sobb

ni Taman Hencik Cendawan :)
xpe...alah bisa tegal biase!
(cehhh...konon nak cakap semangat le tuh)
aku maseh dalam mode training lagik
jadik nye..kalo nak tengok hasil dolu-dolu & terkini
boley view Album saya_budak_baru_belajar ini yep :p 
(hoiihhh...promote T_T thiithii)
 
haa..ingat lagik x pasal entri ku telah dilamar..??
ohmaii....ade jugak yang ingat pasal aku & "nasi minyak"
heh heh heh
errr...bukan deknon..bukan
ini pasal ah-kak punye sambungan melukih ini..
heh heh heh
akhirnye siapp jugak
walaupon ah-kak tau banyakkkkk giler "kekurengan" di situ
mmmmm....saye budak baru belajar U_U uuu



bytheway..
tenkiu to Miss Red pemilik potret & pemilik belog (Miss Red)
beliau juge classmate aku..heh heh

semoga hepi dapat "header" yang x seberape dari aku nih
mohon mahap segala kekurengan terhadap doodle ini
errr....ade ghupe ke x Miss Red..??huhu

ni view gambo asal beliau & husben..
kire halal yep :p

okep..chow~

No comments:

Post a Comment