siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, October 1, 2015

terima kasih ZALORA

Assalamualaikum :)

(sambil perahh otak yang makin kering...T_T) huhuhu
dah lame tak bersiaran..eh silap! dah lame tak membelog
ini malam aku nak jugak share kisah best yang aku kumpul sejak 2-3 ari nih..muahaha

pertama sekali aku nak ucapkan mekasihhhh banyak-banyak 
tuk ZALORA yang telah memberi tanda penghargaan buat aku
he he he...amat besooo bagi aku nilai penghargaan ini :)
harap lepas nih pihak ZALORA atau mane-mane pihak lain
yang sudik mahu kolaborasi ngan aku..meh-mehh!!
sebesoo padang bola sepak aku tadah kan..hhuhuhu :)

nak tau ape aku skodeng kat ZALORA aritu??

ni diaaa...

cuma kena tambah lagi RM4 je...sebab terlajak harga..hahaha!


my new baby @_@
bile dah sampai baru pasan muke jam x beso sangat..
sbb aku punye taste jam muke besoo (men's watch)..hahaha
pape pon happyyy gilerr kowt..! mekasihhh ZALORA :p

yang ni kira nak tunjuk bukti pembelian melalui ZALORA :)
seyess bestt soping online kat ZALORA 

sebab bermacammmm-macammm jenis barang korang boleh sopingg
pehtu service yang sangattt lajuuu..malam aku beli..lusa parcel dah sampei..perghh laju kan? kan?

so kawan-kawan kat luar sana
kalo sesape yang teringin nak sopingg online kat ZALORA 
memang aku rekemend..baek dari segi service dan jugak website ZALORA
jadik...ape tunggu lagiiii

jom terjah ZALORA sekarangggg...!

boleh gak skodeng sini kalo nak tau tips memilih baju blouse MURAH dan mengikut saiz badan anda :)


#happyshopingwithZALORA
#mynewZALORA
#onlineshopping


notakaki : just need something precious to rewards yourself..than you will feel it and its worth it..! be happy & be positive as long as you can make others happy and it will continues to yourself too..trust it :)

No comments:

Post a Comment