siape COMEL ikot sini tau..

Monday, March 28, 2016

sepetang bersama M2B & B2B

Assalamualaikum :)

2 minggu lepas (bersamaan 19/3) sempat jugak aku larikan diri jap ke S.Alam 
al-maklum lah jugak kalo dah tetiap weken..even bukan weken pon weekdays aku pon agak "bizi" sebenornye..tapi cube gak carik masa tuk ini O_o

Alhamdulillah..sume berjalan lancar
sebenarnye plan macam nak buat "surprise" tapi x bape nak surprise hahaaha
maka jadik jelaa camgini..
tenkiuu buat Cheng & Ros bagi menjayakan misi hehehe


even dapat spend hanya 1 malam ngan mereka
tapi aku dah cukop lega & puas hati 
sekurang-kurangnya kami masih boleh dapat bersama-sama 
lepak..makan..sembang..gossip..ngumpat..jjcm..shopping same2 hahahaha

Yeayyy!!
dah cukop korum..miahahahaa :p
1st - kite terjah Ikan Bakaq Seri Melaka..
mai pekena ikan bakaq..
sotong bakaq..
udang bakaq..
pehtu cecah plak ngan air asam weh...deabakkk!!



lepas dah lepak makan ikan bakaq kami terjah Kenanga Mall
 dapat rembat sebijik beg sebab aku mmg terdesak nak guna beg hahahaa
dh setel sana..cari port tuk M2B & B2B pule
nak singgah kat Taman Tasek KLCC tp xde celah nak parking
last2 M2B decide p Taman Tasek Titiwangsa muahahhaa~

kiri : Mommy-to-Be
kanan : Bride-to-Be

Insyallah...semoga kedua-dua nye selamat
1) bersalin 2) majlis bjalan lancar
amin....o_O
 
K.A.M.I
depan : Ross
belakang kiri : Yuz (M2B), aku, Cheng, Una (B2B)

semoga selepas ini giliran Cheng, Ros, aku pule..hehehhee



ipoh > kl sentral > nu sentral > ikan bakar seri melaka > kenanga mall > taman tasek klcc (tp x jadik) > taman tasek titiwangsa

jauhhh bawak CT berjalan..
tanjat tgk CT dh x mcm dlm gambaq sbelom kuar chiller.…T_T huhuu


esok nya Ahad (20/3) dah last day nak balek ipoh dah
dalam tengahari tu kami sempat g ke Stadium S.Alam kebetulan ade food festival kat sana
meriahh ngan makanan2 minuman2 tudung2 baju2 sumee lah..hahahaa


sempat gak p singgah kat Jakel (semata nak p cari renda aku nak buh kat baju dulang gurl nanti haahahaha) balek umah Yuz dah kena persiap nak balek sudah..pekena nasi ayam Mak buat mmg mantoppp :)
ini masa singgah (sebenarnye x plan langsung) kat Food Festival
ade buat kat stadium S.Alam
maigadddd...banyakkk giler food2 & air2 & eskrem2 & segala macam
kain tdung baju yg ade juai kat sana..gilerr meriah!


aku sampai kt stesen bas S.Alam kul 7.30 mlm
bas aku kul 7.45 mlm sempat lagi ade 15 mnit 
kalo naek ETS mau dah berkejor aku lari cari stesen hahahaha

selamat sampai ke Ipoh kul 11.30 mlm
walaupon perjalanan yg singkat selama 2 hari 1 malam saja
tapi Alhamdulillah..sekurang-kurangnya dapat jugak luang masa tuk mereka2 ini

Ya Allah..
Kau panjangkanlah tali silatularahim antara kami semua
semoga persahabatan yang terjalin di antara kami akan kekal mekar selamanya
& kekal berbahagia hingga akhir hayat ini..
Amin...

O_o
 

No comments:

Post a Comment