siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, May 25, 2016

al-kesah StarWalk 2016

Assalamualaikum :)

22 Mei 2016 - tercapai gak hajat di hati nak try join event "lari-lari" camgini
event lari ape..?? StarWalk 2016 saje..hehehe
walaupon aku tengok punye ramaiiiiiii la bebudak sekolah yang join
(sebab dah masuk kategori "mak-mak budak" laa katakan) hahahahaa..
tapi x kesah le..janji yang penting kite enjoiii..!!

berbekalkan sarapan telor separuh masak (yang mak aku masakkan pepagi) 
ngan air milo panas yang aku sempat hirup sesedut dua saja pagi tu..
sebab nak bagitau punya laaa EXSAITED perasaan tatkala tu
ha ha haaa

6.30pagi dah gerak kuar dari umah
(aku mintak tolong abah drop-by aje sebab dorg cakap parking memang penuh baqhang)
kul 6.45pagi cmtu aku dah sampai depan Heritage
time nih tunggu Am sampai (steady Am..hg bawak moto ja..hahahaa)
acara mula di Perak Turf Club (area dekat ngan Hotel Heritage sana)

lepas dah selamat jumpe Am
terus kami ke tempat checkpoint nak start walking
kena pegi ambil gelang getah kaler hijau dulu ngan bagi kupon penyertaan
lepas tu baru kami boleh start walking.. 
muke xsaited kitorang sebelom start walking..hahahaa
punye laaa ramai umat kat belakang nun
..
okay time nih dah berasak-asak manusia nak start walking
seyes..xyah pulun nak larik aihh..sebab dah depa bagitaw "walk" muahahha
time nih kami kat tengah-tengah crowds..ntah bape puluh riban manusia ntahh~





Alhamdulillah :)
kami selamat sampai ke penamat StarWalk 7km sajee...hahahahaa
ingat kan boleh lah ngidam geget medal ke..rupenye sume orang dapat sijil penyertaan saje
adehh...kempunan T_T tapi xpa laa..yg penting 1st experience dapat join kan kan :)
yang nih budak kolej tempat aku..
kemain xsaited roger2 nak bergambo same
aku kan ahkak yg sporting..layan jelaa hahahaaa
lepas settle abes..kul 10 lebih camtuh aku ngan Am mengechowkan diri dari situ
mane lagi...kite pi sapedekkk (perot aku dah berkeriut2 tahan lapo)

memula nak singgah ke foodkot GM tapi belom bukak lagi
so kami merempit ke stadium..pekena kuehtiaw & mee kicap sana
pesan lak teh tarik piaww...perghhh!!
so aku ternak balek lelemakss yg dah hilang mase walking 7km tuh..hahahahaa


next event..??

kami pulun join Discovery Race pule...
hahahahahaa
hat ni anjuran Sunway Property last minit gak aku ajak mbe2 join sekaki
1 group kami ade  4 orang iaitu aku, Am, Coach & Adib..
race Sabtu nih hokeyy..yg penting kite enjoiii..!!
yeahhhaaa..!!
gambatteeee...!!
#iloveoutdoor
#
next mission...yeahhhh!!


p/s: nak2 medal jugak...muahahhaa

No comments:

Post a Comment