siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, August 19, 2014

suster ngengsot...soott...sooottt

Assalamualaikum :)

#pray4GAZA
#pray4PALESTINE
#pray4MH17
#pray4MH370
**************


seyess..!
dah xmo tangguh-tangguh lagi dah
kali nih memang aku betoi-betoi nekad nak menabung
suke ke tak suke ke..T_T
kerana terpaksa aku relakan ke..T_T
aku kena jugak-jugak menabung
sebabbb...

1) teringin gilerrr nak pegi TRAVEL tempat orang lagik :)
2) memandangkan PASSPORT maseh nyawa-nyawa ikan yang belom "mati" lagik
3) teringin nak drive KERETA sendirik...hailaaa T_T
(ni sume aim jangka_masa_pendek hohohooo)

4) nak pegi buat UMRAH & HAJI....Insyallah :)
(ni aim jangka_masa_panjang huhuhu)

errggghhhh...!
walau perit akan aku telan juga
nak harapkan sape lagi kalo tak diri sendirik yang kena usaha...ssoobbbss T_T

mohon share tuan empunya gambar tabung yang sangat memotivasikan aku setakat ini U_U uuu
gambo tabung yang ni aku copy_paste dari belog Nisa Kay (mohon share yep nisa :)
ini Abg Maxx (a.k.a sifuu seUiTM dulu)
perrggghh memang mantopp hasil "tuaian" beliau tuk pegi melancong...
seyess!! memang tabik springg kat beliau..mohon share kasi motivasi kat sini yep sifuu :)
bercita-cita tinggi aku nak buat tabung camgini
sebab aku rase sangat meMOTIVASIkan diri aku untuk menabung
hehh....ye ke??
harap-harap impian aku menjadik kenyataan
sebab memang aku tau...
"yang pipih takkan datang melayang,yang bulat takkan datang bergolek"
dan aku lagi pasti 
yang merangkak takkan datang macam suster ngensoottt...!

~chow~

4 comments:

  1. yer...baguih...i pon nak menabung gakz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rayy: yeahaa...! jomss menabung same2 yep :p

      Delete
  2. hehehe.. ingatkan memang entri pasal hantu td..
    goodluck menabung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farida: heh heh heh...dh bgtau bukan cite antu kikikii

      Delete