siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, August 30, 2014

"volunteer" sukan :)

Assalamualaikum :)

#pray4GAZA
#pray4PALESTINE
#pray4MH370
#pray4MH17
#pray4ISLAM
#pray4MALAYSIA

****************

diam tak diam agak bersarang jugak aku biar belog nih T_T
hoiihhh...sorik sangat sebab *pemalasss thiii thiii

24 Ogos 2014 lepas (Ahad) sempat jugak aku menyelit kat majlis orang
bak kata halus memang kedatangan aku dialu-alukan
tapi bukan datang goyang kaki sambil makan pop-corn lepak depan tibi ye..
datang harusss lah buat keje T_T
ni gara-gara aku kene jadik "volunteer" tuk tadika tempat keje ah-kak aku
phheewwww...!
sape kata jaga budak itu sesenang melahap ABC kedai mamak...??
memang aku tabikkkk springg pade yang cakap tuh kalo dia boleh aplikasikan jugak "sesenang melahap ABC kedai mamak" tu...kikikikiiii

aku "volunteer" tolong tadika buat event hari sukan
wahhh...kemain seronok muke bebudak kecik nih dapat masuk padang
mujur jugak lah tempat hari sukan tu buat di tempat "tertutup"
kalo tempat "open" aku tak tahu lah macam mane ghope cikgu-cikgi ngan para "volunteersss" sume merambatt bebudak suh dudok diam-diam har har har T_T
bunyik memang nampak senang bhaiii...
tapi itulah "cabaran" utama buat pendidik alam pra-sekolah nih
memang aku tabikkk springgg sebab dorang sanggup memikul "amanah" ini dengan penuh dedikasi..sebab aku sendirik pon memang angkat "bendera putih"..
cukop lah aku merasa menjadik sebahagian "pendidik" pra-sekolah tatkala doulu-dolu
mane mungkin aku lupa walau tak sampai sebulan aku dah "bungkuss" balek kampung halaman...har har harr T_T

sebelom tutup tirai..meh skodeng "suasana" hari sukan tadika lepas
mane tau kalo ade kat luar sana nak anta anak ke sekolah tadika ini juga amat-amat aku alukan (sebab aku kenal dengan owner tadika..so pape boleh roger2 aku yep he he he)

wajah-wajah para "pahlawan" dan "seri kandi" Tadika Cerdik Qaseh :)
sumpahhh bebudak ini sangattt comeyyy :p
sempat jugak aku tolong touch-up "misai & janggut" serta "lipstik" tuk dorang kikikiii
bersama "orang kuat" majlis a.k.a ah-kak aku..hehehe
(gambar-gambar laen akan dhupload kendian sebab ade masalah pulak nih T_T..)



nota kaki: walaupon penat tapi aku tetap enjoiii..! teringat pulak zaman ari sukan tadika dulu aku main acara isi air dalam botol ngan masuk pakaian beragam..yang paling best sebab dapat hadiah hamperrr beso-besoo..kih kih kihh O_o

No comments:

Post a Comment