siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, September 4, 2014

undi anda adalah RAHSIA...

Assalammualaikum :)

#pray4GAZA
#pray4PALESTINE
#pray4MH370
#pray4MH17
#pray4MALAYSIA

diam x diam tinggai lebih kurang 2-3 minggu lagi
nak masuk hari 10th Year Anniversary Dinner kolej tempat aku
perrggghhh!!
dan memang aku x sangka projek "staff awards" nih menjadik kenyataan jugak akhirnya hehehee
kalo nak diikutkan plan asal aku nak bt awards "gila-gila" sket..
tapi memandangkan plan asal x dapat nak diteruskan
maka plan gila2 menjadi plan "skema" huhuhuu
so far aku tengok "memberangsangkan"
baek dari segi opismate yg turut sama membantu dalam menjayaan misi "staff awards" nih
students plak komitmen dlm mngundi calon pon kemain xsaited jugak hahahaha...
nak tau result sape yg menang tuk 6 awards tersebut??
hehehehe...
moh join dinner sini meh...!

Aku x boleh revealed lagi sape yg menang
sbb pon tarikh mengundi blom tamat lagi
so...ade peluang lagi sesape nak "bekempen" secara berhemah ye kikikikiii....

buat team Dinner..
you're da besttt teammates!!
syiokk bt keje ngn korang even "banyakkkkk" sgt laluan halangan..
so tunggu saje 19 Sept 2014 nti yep ;)

calon-calon nya...muahahaha
jangan lupa vote F13 ye :)


nih tapak mengundi ;)
majoriti 1st day dah full-house hehehe

bagi yang menang TAHNIAHH...!
buat yang tidak menang..jangan bersedih 
sebab menang kalah adat bertanding 
keputusan "JURI" adalah MUKTAMAD
so...jangan ragu jangan x percaya
keputusan jugak terletak pada pengundi anda heh heh heh

okeh


chow~

No comments:

Post a Comment