siape COMEL ikot sini tau..

Monday, November 24, 2014

coretan majlis Intan & pasangan

Assalamualaikum :)

#pray4ISLAM
#pray4GAZA
#pray4PALESTINE
#pray4MALAYSIA
#pray4MH17
#pray4MH370

hari ini bertarikh 25 October 2014 (Sabtu)
seorang lagi membe RPSian aku mengakhiri zaman bujang beliau
TAHNIAHHH....! 
buat Intan & Nafi :)
pengantin bak merpati sejoli o_O
sangat gojesss uolss....muahhcikedd!
bersama pengantin Intan semasa hari nikah beliau..
aku join lepas balek keje kebetulan hantar cheese tart pengantin order..mihh mihh
masa kenduri Intan, aku bergegas jugak nak datang
(al-maklum lah..vvip sangatttt aku kan..?!! hahahahaa)
takde laa...aku ade class ari Sabtu tuh
kebetulan Ida jugak keje area setempat ngan class aku
so..bergu lah kami berdua ke kenduri pengantin lepas abes class ngn keje
hua hua huaa...

masa sampai umah pengantin naseb baek pengantin belom keluar outdoor lagik
kalo tak mesti kempunan nak jumpe pengantin gojesss
even sehari sebelom kenduri (masa majlis nikah) aku dah sempat jumpe
tapi mane nak sama kan? kan? mihh...mihhh

ade jugak geng "vvip" yang selambattt ngan aku & Ida
lun & dayein...aimi & ana plak memang dah "standby" situ huhu

pengantin sedang control cun..muahahahaa!
sebelom menjamu selera 
memang program WAJIB bergambo sakan ngan pengantin

pada kami tiada istilah bergambar "skema"
yang pasti......................
gambo havoc pasti menjadik pilihan...muahahaha

gambar skema kami..!
dah macam potret gambar family mase raya plak dah..hihihi

kiri depan : lun, dayein, aku
kiri belakang : Ida, pengantin Nafi + pengantin Intan, Aimi

candid 1st - suke pulak pengantin Nafi buat "peacee" hahaha
candid 2nd - layannnn...pengantin sporting! hahaha
candid 3rd - tengokkk Aimi yang suke "sabotaj" gambo aku...! T_T
time nih pengantin ade kat luar umah..tak kesah ade pengantin ke takde pengantin
kami nak serbu pelamin jugak..muahahaha!

gambar skema - sesopan anak dara..o_O
candid 4th - Dayein di luar "kawalan" hahaha
candid 5th - Lun tau laa "cheers leader" mase skolah dulu kan? kan? hahaha
candid 6th - tengoookkkk sape yang sabotaj gambo aku..??
candid 7th - ghope happy tak hengattt doniaa...hahaha
buah tangan buat pengantin Intan & Nafi :)
Odone Cheese Tart special deco for pengantin..hehehe
Alhamdulillah...
selamat akhirnya majlis pengantin Intan & Nafi
mendoakan kalian berdua berbahagia hingga akhir hayat
serta dikurniakan rezeki anak2 yang soleh & solehah...amin...

last but not least...
hope our FRIENDSHIP still remains until Jannah..!
Insyallah...

#RPSiantetapdihati
#muaahhhcikedd

2 comments:

  1. perlu la aku cheers leader jadinyer?? hahaha crdt to laki aku amik gambar! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lun Fatimah : bagi syakban jadik laki "sohih" hg dulu na...hahahak

      Delete