siape COMEL ikot sini tau..

Friday, January 30, 2015

takde halatuju T_T

Assalamualaikum :)

ade beberape minit saje aku nak "lepas rindu" kat sini
yep..! sumpah...aku rinduuuu!
memang dah lame jugak tak hupdate sini
ayat klise "bizi noks..mak banyakkk keje nak kene buattt" hoiihhh..
tapi yang pasti memang aku rindu nak menaip banyak-banyak
dalam pale otak berpuluh-puluh cite aku nak share sini
tapi bila nak menaip selalu kene kiv...T_T 
my bad...!my bad...!

yang pasti saat ketika ini aku sedang stresss..
ntahhh..!
banyak benda yang berselirat serabutt dalam kepala
tapi tak boleh nak rungkai lagii
jadinya stress tu macam mencacak-cacak kat kepala aku
kalo lah boleh cabut stress tu satu per satu
maybe boleh lega sket kot...o_O

nak tak nak kena harung jugak
kalo betul-betul aku dah tak tahan sangat...
aku kena pilih sesuatu

samada nak teruskan juga tanpa perasaan
atau
aku give-up
atau 
aku cari solution lain..!

okay

choww

mutiara kata


notakaki : entri yang paling takde halatuju...T_T sorikkk

No comments:

Post a Comment