siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, March 7, 2017

"si berat hati"

Dear susah hati,
 
aku tak mintak banyak
cuma mintak kumpul saki-baki kekuatan dalam diri
untuk meneruskan hidup selepas ini
hidup yang aku sindiri pilih
 
T_T
 
jangan ditanya kenapa dan mengapa?
anggap saja mungkin ini sudah "tertulis" olehNya
waima berattttt macam mana sekalipon
keputusan yang perlu dibuat
yakin pada Illahi
mungkin ada hikmah disebalik kejadian
jika sudah "tertulis" itu bukan rezeki untuk aku
pasrah dan redha
 
T_T
 
jika masih ada "sinar" untuk itu
aku bersyukurr pada mu Ya Allah
kerna masih memberi kesempatan untuk aku rasai nikmat itu
aku tidak mintak banyak
sebab aku tahu
Kau Maha Pemurah dan Maha Mengetahui
 
T_T
 
aku tak punya kekuatan untuk harung sendiri
tapi aku cuba
dan terus cuba untuk "bina" kekuatan diri
doakan aku agar terus "tegap" berdiri
sebab aku perlu menjaga family lebih dari diri ini
tak perlu bimbang tentang aku
kerna aku yakin pasti ada hikmah disebalik kejadian
 
T_T
 
buat "masa hadapan"
terima kasih kepada rasa bahagia selama ini
terima kasih atas rasa dihargai selama ini
terima kasih atas rasa disayangi selama ini
aku sentiasa mendoakan kesejahteraan bersama
"cinta tak semestinya memiliki"
cukup aku tahu
cukup juga kau tahu
hidup mesti perlu diteruskan
 
T_T
 
 
 
nukilan,
si berat hati
 
 
 
 
 
nota kaki :
tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang telah meninggal donia
hanya cerkon nukilan semata-mata
heh heh hehh 
 
 
#lifemustgoon

1 comment: