siape COMEL ikot sini tau..

Friday, February 14, 2014

dikondem skeleton_man

kena gelak ngan skeleton_man
gara-gara aku buat CD cover pakai ms.excel
heh..sabooo je laa
(aku tolong student buat cover sebab asek kene rejek ngan lecturer deme) 

dek nak bagi nampak aku punye "expert"
aku cakap dah ajar budak pakei Nero tapi nak print yg x boley
ditambah lagik kene kondem
sebab aku siap ukur2 CD tuh dekat monitor
haaa....xpe xpe
bile hasil dah menjadik camgini
ngan bangge nye aku tayang kat skeleton_man

..tadaa....ingat x jadik ke..?? heh

nanti potong je laa ikot saiz CD tu
pehtu tampal atas CD...haaa setel :p

hua hua hua

2 comments:

  1. Siap ukur dekat monitor? Hahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik anonymous: orang kreatip memang camgitu...ha ha ha

      Delete