siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, February 9, 2014

diserang Baloq Liat

orang Kedah cakap "baloq liat"

"baloq liat" tuh sama liat macam bedal ayam yg liat kah?

errgghhh
adakah ini penyakit misteri yg sedang menimpa aku??
 
seyess 
memang aku pon tak tau mengape dan bagaimana ianya berlaku
tahap penyakit "baloq liat" ni terus menyelubungi aku 
yg aku pasti ianya menyerang 
setiap kali aku nak update entri tuk moment yg penting
hoh..!

masih ade 2 entri moment penting dalam draft 
1) trip g Singapore (desember 2013)
2) majlis tunang kakak aku (januari 2014)

gambo-gambo sume aku dah siap upload
cuma nak tunggu susun atur kasi molek sket
pehtu nak masuk ayat-ayat manis gule melake aje
pehtu dah boley publish

sebelom penyakit "baloq liat" nih menimpa aku
tak sampai 2-3jam aku dah siap 1 entri
ni...entri dari bulan desember 2013 lepas punye
aku simpan dalam draft lagik
adehhh laa...
ate caner tuh..??

ade sesape ade ubat tuk penyakit "baloq liat" aku nih..??
kalo kome ade
boley kasik share sini yep 

sekadar makluman pinggiran sebab penyakit "baloq liat" menyelubungi aku sobss..sobss :(

kosakata:

"baloq liat" = pemalaih tahap gaban

No comments:

Post a Comment