siape COMEL ikot sini tau..

Monday, January 27, 2014

a l a s a n

Assalamualaikum

hoiihh...lame aku tak exercise jemari nih
makin tepu plak asenye nak menaip 
U_U uuuu 

ape alasan aku nak bagi kat sini..?
alasan paling kukuh aku ialah
sudah 3 bulan tak bayor bil stremix
maka dipotongnye line tenet aku sekejap
perghhh...
memang haru biru jadik nye
kalo nak ngulat kat opis (macam dulu) laen laa
tapi skarang tidak lagik
kena celup-celup jugak macam aku buat skrang nih..heh

selaen bil stremix tak bayor
ade lagi alasan aku ialah bizi nak sambut "orang baru" heh
err.....
hat nih nanti aku update kendian punye cerite
(sebab belom jadik lagik)
Insyallah sempena raye cine nanti
famili aku akan bertambah ngan "orang baru" 
nak tau sape "orang baru" tuh?
tunggguuuu....
he he he

lepas bil streamix tak bayor
bizi nak sambut "orang baru"
ade lagik alasan kukuh aku yakni part-time on weken
U_U uuuuuu
memang tuk part-time nih aku dah timbang tara siap pakai dacing lagik
niat asal sebab nak tambah duet poket
teringin nak kumpul buat beli keta sebijik U_U uuuu
jadik nya aku kuatkan azam aku
pepagi weken dah bangun pegi buat part-time  
pehtu balek dalam tghari / petang
errr......
dok idam nak beli keta sebijik punye pasal U_U uuuuu

alasan yg ke-4 aku nak bagi sini
hurrmmm...
ase dah cukop kot :p

siap jugak entri aku kali nih..heh

No comments:

Post a Comment