siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, January 5, 2014

Hencik Azam :)


Assalamualaikum 
nih entri PERTAMA aku untuk tahun 2014
permulaan yang x berape "bagus" hoh
bukan sengaja...
tapi x disengajakan
moge-moge tahun 2014 nih aku akan lebih "rajin" membelog :)

seyess...!
memang banyak benda aku maseh "pending"
entri dekat belog tuk taun 2013 punye pon 
aku maseh belom update hoh
bukan sengaja...
tapi x disengajakan
kenangan akhir taun 2013 aku sume syok-syok belake
nanti aku kasitau kat sini yep :)

untuk Hencik Azam (ni bukan name orang yang spesel pon)
tapi macam bese setiap kali masuk taun baru
maka aku berkobar-kobar mau letak Hencik Azam tinggi melangit
tapi capai ke tak capai
kasik tengok Hencik Azam yang lepas-lepas yep :p
untuk taun 2014
aku belom "update" pape pon lagi tuk Hencik Azam
bukan sengaja...
tapi x disengajakan hoh

waima apepon yang aku pasti
Hencik Azam aku mestilah yang lagi baek dari yang lepas
Insyallah :)

so...ape Hencik Azam korang taun 2014 nih..??

Hencik Azammmm...mane kamuuu..hoh

No comments:

Post a Comment