siape COMEL ikot sini tau..

Monday, January 13, 2014

26 haribulan 26 tahun

Assalamualaikum :)

(harap maklum ini entry memang dah basiiiii :p)
tapi nak buat macam mane
aku tetap nak update jugak huh

tanggal 26haribulan december lalu
genap jugak laa umo aku 26taun nih
(ni kalo ikot haribulan laa..)

Alhamdulillah...
aku masih lagi bernafas di muka bumi Allah SWT
aku masih lagi bersama-sama ngan family tercinta
aku masih lagi dikelilingi sahabat-sahabat handai yg tersayang
syukur atas kurniaan limpahan rahmat-Mu..amin

untuk taun nih
aku xde nak request yg bagai-bagai pon
bagi aku ari ulangtahun kelahiran ni
sekadar ucapan pon dah cukop memadai :)
tapi...
kalo ade kiriman hadiah ke
ade sambutan surprise ke
aku x tolak...he he he

cuma taun nih aku teringin nak pulut kuning + rendang ayam aje
(mcm merengek jugak laa mintak Mak buat kan heh)
walaupon x dapat makan byk
(sekadar sesudu aje..sbb yg laen aku open-table kat opismate)
aku dah ase lega...mcm ilang kempunan heh
bagi aku bulan desember adalah bulan celebration tuk aku
x kire laa aku syok sendirik ke hape
tapi banyak momento aku yang best-best
sebenornye dalam bulan desember 2013 lalu
awal bulan - aku join trip ke Bali (wif my collegues)
tengah bulan - aku di"treat" ke Singapore USS (wif my bestie)
ujung bulan - yus+mak turun Ipoh /kami g lost world / malam BBQ

x dilupekan jugak
wishes dari sahabat rakan taulan
ade yang kasik sms henpon :)
ade yang wish kat wall fesbuk:)
ade yang calling :)
dan waima ape style skalipon...
aku ucapkan thank you so much uolss :)
ramai jugak yang mendoakan "cepat betemu jodoh" heh
Insyallah..

and last but not least....
thank you so much for all lovely presents i've get :)
1) Jam tangan Avon dari Mak...mekasih ma beloved mak :)
2) Telekung lycra dari Kakyong + Dilah...mekasih ma beloved siblings :)
3) Subang Tomei dari Yus + mak...mekasih muchoss :)
4) Bekas air Tupperware dari college...mekasih :)


again...
thanks a lots for the lovely presents...
i love it..!
i love it..! 
and i really2 love it..! 


p/s: semoga desember tahun 2014 ini akan menjelang tiba dan juga untuk desember tahun-tahun berikut nya :)

No comments:

Post a Comment