siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, January 16, 2014

dvd pasrah vs doodle

err....
ade sesape hengat x?
aku penah mention pasai dvd pasrah yg aku burn x leh bukak tuh..
kalo x hengat boley kasi re-call balek kat entri SINI

errr...
semalam jugak aku mencoba tuk kali ke-100 lagik
kekonon ngan harapan dvd pasrah yg aku burn tuh akan mencambahkan hasil
tapi nampak gayanya maseh hampa -_-
xpe..aku still gune lagi dvd pasrah tuh nak copy-paste sticker yang aku buat
hoh...sticker hape??
ade laaa :p
jeng jeng jengg

so...arini pagi 
aku bawak jugak le dvd pasrah aku tuh ke tmpt keje
sebab cadang nak smbung bt sticker balek
tapi nak tau ape yg aku jumpe bile bukak dvd pasrah aku tuh??

tadaaa.....!

ngeh...
ngehhh.....
ngehhhh.....
akhirnya....boley jugak dvd pasrah aku ni bukak :)
tapi ade certain folder yg "kosong"
naseb laa...
janji benda yg aku nak kan...ado :p

dan

inilah harta katun aku yg aku nak sangat iaitu...
dat's my precious bestie :)

sori...gambo sedikit larik dari asal yg aku buat
semoga kalian dalam keadaan baek-baek hendak nye...

r.i.n.d.u 

 

No comments:

Post a Comment