siape COMEL ikot sini tau..

Monday, January 13, 2014

coretan majlis 11Jan2014

"gendang dipalu...pengantin malu
duduk bersanding...tersimpul malu"

Alhamdulillah..

dapat lagi aku merasa nasi minyak membe-membe zaman skolah aku
Sabtu bertarikh 11 Jan 2014
dua orang membe skolah aku
1) sekolah rendah
2) sekolah menengah
telah selamat mendirikan "mesjid" mereka :)
TAHNIAHHH diucapkan kepada pengantin :
Syahira Syazwani & pasangan (membe skolah rendah)
Adila Amriyatun & pasangan (membe skolah menengah)
medoakan agar kalian akan terus kekal berbahagia hingga akhir hayat..

untuk pejalanan ke majlis kawen kali ini

aku x dapat nak konvoi2 macam kebiasaan
kali nih aku pegi ngan Mak & Kakyong aku
(sebab ade urusan penting nak kene setelkan)
tapi..macam biase 
even x dapat nak konvoi tapi kalo ade membe taulan yg
same-same nak join gerak pon boleyy aje

1st majlis di Batu Gajah membe skolah rendah

iaitu majlis Syahira Syazwani & pasangan
diz time membe aku Nabil & Nana dorang pon join gerak skali
time ktorang sampai peganti blom ade lagi
memang x sempat sesangat nak jumpe pengantin
plus..Rimie pon x sempat nak jumpe jugak huhu
sebab aku nak gerak ke kenduri kat kuale pulak
sorik pengantin Syahirah :)

tapi dah request kat Rimie amek gambo ngan pengantin hehe
so...meh skodeng yep :p

Syahira Syazwani & pasangan (membe skolah rendah)
mekasih banyak2 buat Rimie tolong snap kan gambo pengantin :)
deme ni pengantin baru jugak Nana & Nabil :)
p e a c e e e e !!
1st kenduri di Arena Square, Batu Gajah
tema turqoise + peach
siap ade live-band lagik..huhu
ni adek-adek pengantin Anis & siblings
(sorik..gambo blurr)
Mak aku & Mak pengantin (dulu mereke opismate)
okeh..usai kenduri Batu Gajah
kami gerak ke kenduri kat Kuale pulak he he 
kenduri 2nd nih membe skolah menengah aku
geng RPSian (tetap di ati)
akibat kelewatan sampei ke majlis
aku x sempat nak jumpe geng-geng RPSian yang laen
hanya yg sempat tunggu aku sampai
Am / Nieda Burn / Intan
yg len-len aku x sempat jumpe
Suek / Olin / Syazreen / Shela / Syafa

melaram atas pelamin
fotog mekasih kat "Adek Ipar Pengantin" keh keh keh
Adila Amriyatun & pasangan (membe skolah menengah)
kemain lebooor lagik pengantin senyum :p
p e a c e e e e !!
okehh..gambo rasmi ngan pengantin :)
"bak sini bantal ko Dila.."
"alaa..ko xyah nak kaver-kaver makcik.."
"..bagi je laa..tumbuk kang.."
"..amboii...berani ko nak tumbuk pengantin..?!"
"..udah le yunk...kite nak begambo ni kan..kan"
"..yelaa..yelaa..""..kikikii...kan dah kene.."
fuhhhhh..!!
Intan amek "berkat" :)
aku pon nak amek "berkat" gak..hehe
peacee mokcik...xyah nak kaver cun sgtt..haha
jelingan manja pengantin :p
wif Mak Intan & Mak aku :)
geng RPSian : (kiri) Nieda, Am, Syazreen, Intan, Adila, Shela, Suek, Olin
okee..aku xde dalam gambo :(
x sempat gak nak jumpe dorang nih..huhu
oke babaiii :)
tak dilupekan jugak titipan kiriman salam
buat pengantin dari geng-geg yang x dapat hadir
dari: Anis / Nadrah / dan len-len
moge-moge kite dapat jumpe lagi tuk next wedding...

agak-agak sape yep..??

bak kata Shela Besh....



No comments:

Post a Comment