siape COMEL ikot sini tau..

Monday, June 9, 2014

benda nih....

Assalamualaikum :)

benda nih paling banyak buat aku perah otak
kalo sebelom-sebelom nih aku memang buat sambil lalu
tapi kali nih memang x boley sambil lalu dah
memang kena sambil dudok+pikiaq+perahh
hoooiihhhh

aku x salahkan sesape dalam hal nih
melaenkan diri aku sendirik yg aku patot salah
hah hah hah
sebab benda nih laa time study dulu aku dok maen-maen
aku x pikiaq aku kene hadap benda nih lagi time gheja nanti
tup-tup....
hammek kauu!
memang nak x nak
memang suke x suke 
aku kene hadap jugak tuk kelangsungan idup aku
hohohooiihhh
(dah macam madah berhelah...hah hah)

tapi x mengapa
aku anggap benda nih salah 1 cabaran yg kene aku sahut
OOoooooooo....(dah macam sahutan Tarzan)
alah bisa tegal biase
ade pulak aku memang nampak bingaii dalam benda nih
akan aku cuba sebaek yg mungkin nti
hooiihhh 

head cataloger yang checking benda nih tuk aku
skala 8/10....hooiihhhh



No comments:

Post a Comment