siape COMEL ikot sini tau..

Friday, June 13, 2014

talam


Assalammualaikum :)

Entri nih rentetan dari post sebelom nih



aku masih lagi dalam keadaan "kurang best" dan 
pagi tadi jumaat (13/6) saket blakang kat pinggang aku maseh
terngiang-ngiang...adehhhh :(

dalam pakse rela aku taip msg laju-laju kat 
- eH-aRR
- big Bos
- mbe opismate aku (time kasihh sbb tolong inform pde yg berkenaan huhuhuu)
- student helper (dia xdpt cover aku sbb dia pon x sehat)
- Finance (last mnit aku inform sbb nak minta tolong coverkan tuk jaga lebri huhu)

sah-sah kalo EL memang sudden punye kes
aku pon x gamak nk susahkan orang sekeliling
sbb aku tau..aku sensorang tuk handle bhgian aku
tapi bila darurat camgini xkan x boleh nak tolak ansur sket?

bila dh diberitahu tapi xde action yg diambil
itu serupe laa mcm "baekk ko x payah inform langsung"
bile action dh amek plak asyik bertanya 
"itu mcm mna..?"
"Ini mcm mana..?"

bukan nak suruh datang melawat sekalipun
tapi korang paham x camne ase
bile korang x sehat sekelumat orang pon 
xde nak tanye khabar saket ko tu macam mane?
bagi ayat motivasi sket ke?
ini tidak.. hanya dalam mimpiiiii je....

Agak-agak kalo tgh nazak camne kan..??
(ni ayat emo ho ho ho)

aku paham xde kompeni yg suke kalo staff dia 
x sehat / mc / EL bagaii
tapi berperikemanusiaan pada yg betoi-betoi
sedang "bertarung" ini... :(

dan baru arini aku sedar....
phrase yg berbunyik sperti ini
simple tapi amat "mendalam" maksud nya







"Love your WORK but not your COMPANY"


p/s: muakkk jugak ngan orang-orang yg x henti nak tunjuk "bagusss" depan orang lain..
walhal sume penuh ngan "talam" bermuka-muka....

nota kaki: hormone kurang stabil..maafkan aku :(

nota jari : 2x aku edit post nih...bile bace balek post dalam keadaan "x stabil" memang x baek tuk pendengaran..ho ho hoo.. so lepas aku dah "tapis_baekk_punyeee" maka ini lah hasil nye...heh heh heh

moral : jangan tulis entri dalam keadaan "emosi kurang stabil" hah hah hah

No comments:

Post a Comment