siape COMEL ikot sini tau..

Friday, March 13, 2015

button badges Ayong

Assalamualaikum :)

nak kongsi kesah semasa pembikinan doodle Ayong
(salah satu hasil projek kawen yang dibuat) 
aku punya waktu yang sangat "limit" juga
tempahan untuk buat button badges jugak sume "last minit" hehh..
tak sangka akhirnya menjadi jugak
walau dalam keadaan sedikit "sesak"
aku cuba merealisasikan jugak impian cik pengantin nak button ho ho ho

sebelom nak order button tu memang aku ade survey
yelaa..mesti nak yang murah punye kan? kan? hehe..hehhh
sebabkan aku takde la nak tempah sampai riban-riban
cukup lah cuma 60pcs saje
tapi aku kena jugak survey mane nak order button ngan harga mampu milik
hehee..
akhirnya aku dapat deal ngan adek Azira nih melalui ig > (nanti ak update ea)
dapat no aku terus wassap..siap deal (ade 2 minggu dari tarikh kawen)
aku harap-harap adek tu dapat siapakan ngan cemerlang nya hahahh
harga tuk 1 button > rm1 (min order 50pcs baru boleh dapat harga camtu hehehe)

dalam proses (1 minggu) siapkan jugak doodle Ayong
dah bagi email tuk proceed buat button
ade jugak laa "tukar-tukar" yang kena buat last minit
wording la..background laa..color la..hahahaa
(ade sampai satu tahap aku pon nak "naik darah" sebenarnye..tapi benda tu Alhamdulillah dapat deal ngan tenang..aku kan KAKAKkkk...hahaha)
sampailah button tu siap dipostagekan ke umah
ffuuhhhhh...!
Alhamdulillah...hilang jap ase penat fizikal & mental hahahahh!
dapat plak tengok button pon comeyyy...
takpe..last minit punye keje aku pon berpuas ati
sebab button dapat sampai cepat dari tarikh yang diperuntukkan
mekasih buat adek Azira sebab sudik melayan customer cam ahkak nih o_O
muahahhahaa...

last but not least...

tadaaaaaa...!

inilah hasil dari doodle > button badges :)

"kakcik" nama timang aku..hahahaa
muke masing-masing xsaited dapat button...ngehh! ngehhh!


bawah ni plak doodle > sticker tuk "special" doorgift :)
doodle Ayong & bro Razin dah siap :)
untuk sticker-1
untuk sticker-2
untuk sticker-3

p/s: aku mintak mahap sangat-sangat sebab ade jugak rerakanss kepada cik pengantin yang tak dapat button tersebut..ianya hanya sebahagian kecil cenderamata untuk families & juga sahabat terdekatt cik pengantin O_o...tapi xpee...Insyallah kami akan keluarkan kembali button tersebut untuk rakanss cik pengantin yep :) tunggguuuuu..hehhh hehhh

ini my Emak :)
ini my Abah :)
my akak ipar & my abang :)
my adek, my aunty, my abang :)
mase ni pengantin baru lepas bersanding..nak gi makan pule :)
we're Odone's Family :)



nota_kaki : mintak halal...mane yang terrrrkurang semasa majlis wedding_Ayong ini :) 

2 comments:

  1. cantik badge utk cenderamata wedding.kalau tempah banyak dpt harga murah tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kereta Sewa Kota Bharu : bolehh2..kite buat sistem batter..
      1 button badges = 1 ari keta sewa...hahaha

      Delete