siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, March 29, 2015

doodle pengantin buat Cik Key :)

Assalamualaikum :)

kabare?..wes mangan?? heh heh
ayat klise "bersaranggg dah belog nih...sori bizi" ha ha ha
tapi malas nak explain nape ianya "bersawang"
mood nak update pon macam angin pasang surut
ade kala bukak je belong, pehtu tengok RunningMan terus lupe nak update..hehh!

okay, takmo cite panjang-panjang
sebab aku sekarang pon takde cite nak share lagi 
(walaupon dalam pale otakkkkk bersusunnn nak share cite sini..tapi akal aku plak yang membantutkan selera..hehh!)

Alhamdulillah,
aku dapat jugak siapkan button badges buat kawan skulmates aku
iaitu Cik-Key (sorik laa Kiah memang aku suke panggil ko cenggini hehehe)
Cik-Key dah selamat mendirikan rumahtangga pada 21 Mac 2015 lepas
Tahniahhhh!! buat Cik Key & pasangan beliau :)
mendoakan kalian berbahagia hingga ke akhir hayat :)

mengigih juge aku nak siapkan BB nih
sebab plan last minit jugak hehh..!
terpikir-pikir nak buat ape tuk kenduri Cik-Key nanti
(sori kalo membe2 yang laen tak merase BB ni..sebab aku pon pasang celup-pasang celop gak mood bile nak buat tuk doodle nih..hahahahaa!)

mekasihhh banyak-banyak buat adek Azira (ni orang yang aku tempah tuk BB - same macam aku buat doodle BB tuk majlis kawen akak aku aritu hehehee)
sebab sudik jugak melayan customer macam aku nih..suke last minit jugak haha
mujur sempat dapat BB sebelom majlis :p


last editing tuk doodle :)
background aku pilih purple sebab Cik Pengantin tema purple juge :p
lepas dah double confirm ngan Cik Pengantin ngan doodle pon dah siap pehtu aku terus email pade Azira tuk proceed buat BB :)
heh heh hehh..

yehuuu..BB dah selamat sampai :)
lega bile BB dah selamat sampai kat aku :)
buat tak banyak pon hanya 60 pcs saje..khass buat Cik Key & family & membe2 RPSian kesayangan...mmuuaahhh!

oraitee..
last but not least ni aku tepek kan gambo photo-grid Cik Pengantin ngan membe-membe RPSian aku yang sengal-sengall belake..hahahahh

time kenduri Cik Key aku datang agak lambat juge
mohon mahapp Cik Pengantin & rakan-rakan..bukan sengaja aku nak datang lambat
sebab tetiap Sabtu pagi-petang kul 2 aku ade class "tambahan" heh hehh..
so kena curik mase lepas class baru aku leh datang
so...tak kesahh le sesampaii je kat kenduri orang katering pon dah kemas barang-barang
hahahahaa! padan muke aku...VVIP sangattt kan??!

selpiee ngan Cik Key & Ayein :)
SELAMAT PENGANTIN BARU...!!

okehhh..ni membe-membe RPSian aku yang sengal-sengall belake..taip kali majlis kenduri memang korang mengHAVOCkan hahahaha! tengokk tu..?? dah ade anak pon dah memasing tapi perangai kami maseh cam budak-budak skolah..hahahaa! korang memang sempooiiii!!





nota kaki : SELAMAT PENGANTIN BARU juga buat Dayein & pasangan (28/03/15)..mohon mahap sangattt2 sebab tak dapat datang ke majlis ko..huhu! aku mendoakan dari kejauhan yep..semoga berbahagia hingga akhir hayat Dayein...#muahhhcikedd

No comments:

Post a Comment