siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, June 27, 2015

giveaway DIY kad raye..ade sesape nak..??

Assalamualaikum :)

arini first day dapat kad raye membe opismate yang bagi
perasaan..??
omg...aku memang berijiwa lejenn
so bila dapat kad raye orang bagi ase macam nak melompat-lompat bintang
ye laa kan..orang jiwa lejenn memang macam cenggini..sobbss T_T
tenkiuu pokcik jenal (**sipp skett)

pehtu taun ni macam tekad nak buat kad raye sendirik pulak..muahahaha
(memang tetiap taun aku akan bagi kad raye kat sahabat handai..kalo tak pecaya korang boleh tanye sahabat-sahabat aku..muahahahaa)

ade sesape nak kad raye DIY aku..??
kih kih kihh..
(**tutup muke sebab kalo takde orang nak aku delete entri nih..kahkahkahh)

yang pasti kekok gilerr bile nak lukih doodle muke sendirik
dan-dan nak repair sume part 
muke kembong = kasi kuruihh
hidung kembang = kasi mancung
mata sepet = kasi buntang
ha ha haa

kalo nak tau hasilnyaa...tunggguuu~

maseh dalam pembikinan doodle raye
harap-harap dalam weken ni dah boleh siap

minggu depan isnin aku pulun print
dapat pulak kat tempat aku sekarang printer dah upgrade
laser jet habaqq hang
tapi jangan riso..aku bukan jenis pakai rete benda keje tanpa bayar
aku pon bayar macam budak-budak yang guna printer tuh yep
muahahahhaa!

last but not least

kalo ade sesape nak kad raye DIY dari aku >> NzaOdonut<<
sile tepekkan alamat korang kat komen entri sini yep
kalo tamau bagi alamat umah (P&C)
bagi aje alamat opis
muahahahahaa! 
(terhad pade 20 orang terawal yang drop alamat dulu..heh heh kalo ade lebih aku post kan yang lebih tuh kendian yep..huhuhuu)


okeh
bersemangat pulak aku nak siapkan doodle raye nih
walaupon 80% doodle aku lukih nampak FAKE
tapi aku tak FAKE hokehh..
aku tetap aku..
maseh ORIGINAL..!
muahahaha

awkward gilerr lukihh gambo sendirik..muahahahaa!

chow~

7 comments:

  1. Aku nakkkk...!!!!

    Nur Shuhada Sahari
    59, Lorong Bendahara 13,
    Bertam Perdana 2 (Lakehomes),
    13200 Kepala Batas,
    Penang

    ReplyDelete
  2. Ada : wokehh!! tgu ja nti abam posmen depan pintu pagar yep hehee :)

    ReplyDelete
  3. nak jugak...

    Henrietta Jose
    d/a Ketua Unit Fizik
    Kolej Matrikulasi Pulau Pinang
    Kementerian Pendidikan Malaysia
    13200 Kepala Batas
    Pulau Pinang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Henrietta Jose : wokehh..tunggu posmen anta kad raya ini yep :)

      Delete
  4. niza hebat kau bleh lukis gmbr sendiri.. cer hantar ke aku ser kad 2 nk nilai kekretifan kau tu...

    Norfitriah Bt Mat Seman
    perpustakaan Al-Bukhari
    Uitm Pahang
    26400 jengka
    pahang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fifi : muahahahhaa...okehh berehh~
      ko tunggu je abam posmen depan pagar libry nti yep..hehehe :)

      Delete
  5. GA Kad Raya DIY dah selamat dipost bagi sume rakanss yang drop alamat dalam entri ini..bagi yang belom drop alamat mohon mahap..Insyallah tahun depan (2016) akan buat lagi..
    so dengan ini dimaklumkan GA Kad Raya DIY by NzaOdone dah selamat di post & abess untuk tahun 2015 ini :)

    terima kasih :)

    ReplyDelete