siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, June 24, 2015

Salam Ramadhan

Assalamualaikum :)

di bulan yang mulia ini (Ramadhan Al-Mubarak)
di kesempatan yang maseh ade ini
di lapangan masa yang ade ini
ingin aku mengucapkan...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak
&
mohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan ini

bulan Ramadhan kali ini aku sambut bertiga saje 
ngan Mak & Abah aku..huhu
memandangkan Ayong dah pon pindah ke KL
tinggal jelaa kami 3 beranak
huhuhhuhuu
#anak_tunggal sangattttt

waima macam mane sekalipon
aku harapkan Bulan Ramadhan yang mulia ini
akan dapat kita tempuh dengan penuh rasa 
keinsafan, kesyukuran & keimanan yang tinggi

okay sekian saje ucapan ringkas dari aku
yang dah lama tak menaip
idea makin tumpul
walau banyakkkkkkk benda nak di share kat sini T_T
sekarang ni IG lah tempat paling uptodate aku boleh kata kan

kenape??

sebab dia simple kot~

ha ha ha

okeh!!
nak re-charge balek segala entri-entri yang tersorok dalam draft tu o_O

~Salam Ramadhan~
p/s: repost gambar doodle ramadhan yg lepas..tahun ni xde buat lagi T_T




Wasalam :)

No comments:

Post a Comment