siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, October 6, 2013

in-house training

Assalamualaikum :)

arini Ahad kan?
so semalam Sabtu aku ade in-house training kat kolej
dikelola oleh trainer dari ...................(erkk..tiber aku lupe huhu)
ade jugak cikgu-cikgu dari sekolah Ave Maria join skali 
sampai kul 2ptg gak baru abes sume xtiviti
(padahal banyak makan dari program hehehe)
dalam training tuh lebih pade "team-building" task
so..dorang nak tengok 
ade ke x semangat "team-building" dalam group kami :)
1st game maen susun daun terup jadi "castle"..huhi
nampak macam senang kan?
tapi bile try maen bepoloh ketiak gak le
mencabar jiwa raga gak sebab "castle" tu sangat laa "fragile" :p
so..bile dah nak siap tu tetibe aje runtuh
haa...kalo x sabo memang memaki jugak laa kan..
he he he..
tapi group aku memang cool
4-5x jugak laa runtuh "castle" kami tuh..
tapi kami x putus asa..still buat lagi "castle" tu sampai siap hoho~

2nd game plak maen masak-masak 
xde laa masak beriye sampai gune periuk belange bagai..
menu salad ngan sandwich aje
kire potong2 + kacau2 + deco2 aje pon..
menu ni sume dari Chef M
(Chef M ni femes tau..chef selebriti kah?? huhu)
pemenang tuk 2nd game ni ialah dari group cikgu Ave Maria 
then group aku dapat no 2 hehehe
not bad laa..
Chef M mempuji masakan & deco group kami ekekeke :p
kata beliau.."lain dari yang lain" hehe
mini sandwich tuna mayo :p
hasil tangan group aku he he he

abes aje program makan tengahari plak
mak aiihh...memang sendat perot
sebab breakfast pagi td pon ade sediakan
nasi lomak lagi haa
tongahari nasi minyak
haa....man eden pon x belomak-lomak minggu ni
haipppp..!

oke
chow chin chowz~

p/s: gambo time training yg aku dpt hupload...huhi

No comments:

Post a Comment