siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, July 15, 2014

15 Julai - 1st enibeseri ;)

Assalammualaikum :)

#salam Nuzul Quran

15 Julai 2013 - 15 Julai 2014

Alhamdulillah...
sudah genap setaun angka itu
Sudah genap setaun jugak aku kat sini
Sudah genap setaun jugak aku sebagai warga S
Sudah genap setaun jugak aku tinggai kan warga P

banyak asam banyak garam
banyak orang banyak ragam
itu jugak lah yang aku pelajari genap setaun kini
tetapi maseh belum cukop untuk "kepuasan" hakiki

Mungkin usia setaun belum lagi menjadi "kayu ukur"
Namun aku pasti ada "rezeki" yang menanti
Mungkin 15 Julai 2015 kemudian nanti???
Insyallah....
Yang pasti aku maseh belum puas kecapi
Akan aku gagahi segala kudrat yang pasti
Demi mencari sebuah kedamaian dihati ;)

#cerkonpendeknukilanhati

chow...

2 comments:

  1. rezeki apakah itu?
    Bulan yang sepatutnya kita perbanyakkan membaca Al-Quran supaya bila keluar dari University of Ramadhan menjadi amalan kita seharian

    ReplyDelete