siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, July 23, 2014

bride's friends NzaOdone

Assalamualaikum :)

#salam ramadhan al-mubarak
#salam aidilfitri
#prayforGAZA
#prayforPALESTIN
#prayforMH17
#prayforMH370

sengihhh aku balek umah nampak sampul surat
dah agak posmen mai jugak anta kad kat aku
x kesah le kad hape pon...yang pasti sengihh aku macam kerang busuk daa
hah hah hah

tengok-tengok mmg aku ade dapat kad raye
tapi kurang xsaited sebab kad raye dari orang yg x kenai aku
kalo kenai syiokk jugak hahahaaa
(alaa....korang pun sure dapat kalo lepas abes mengundi kan..kan)

kad kedua aku bukak
agak rakus jugak sebab aku tengok kad tuh macam "menggelebung"
aku tarik aje kad tuh keluar...
jeng! jeng! jeng!
kad kawen yang aku dapat
kad kawen dari Miss Hidy (as blogger & also my classmate time study dulu)
heh heh heh
tapi sengehhh aku maseh x lepas sebabbbbbb....
"gelembung" itu ialah...

tadaa... O_o
doodle pengantin - sendirik lukih
button badge - pegantin tempah khas kasi kite ekekekee
terimaaa kassihhhh Miss Hidy..!!
i LOIKEEE it :)
ngehh ngehh ngehh...

lepas tuh mula laa terpikir
macam nak buat "side-income" pulaksss
usha website sini --> usahawan.com
macam bessttt jek :) 


cepat jugak feedback dari Usahawan.com nih
tuk soklan no.3 tuh aku nak tanya pasal..
"ade juai x mesin buat doh jadik keping2 tak??"
sebab nak kasik speed sket time buat kulit tart...hahahaa


nota kaki : terpikirrr nak beli mesin pehtu buat button badge sendirik...fuhh!!

1 comment: