siape COMEL ikot sini tau..

Monday, April 13, 2015

"ralat"

Assalamualaikum :)

(sedang mengadap cite tv7 yg samar-samar)

sampai malam ni aku maseh rasa "ralat" ngan sikap aku
yup! memang sangat "ralat" T_T

betul..!
pernah jugak sahabat aku "menegur" tapi aku hanya mengiakan sambil lalu..

masih belum berubah =_=

namun, hari ini aku sangat terkesan ngan sikap "ralat" aku ini
sebab hal ini jugak aku rasa sangatttt bersalah
lebih pada rasa bersalah sbb buat kesalahan besar
sebab aku jadik "ralat" ini bukan pertama kali aku buat
mungkin sudah 2-3kali aku ulang
perkara yg aku ambil mudah
perkara yg aku ambil sambil lewa
perkara yg aku ambil leka
perkara yg membuatkan sahabat itu "kecewa"

hanya satu yg aku pinta

MAAFKAN aku atas sikap "ralat" tersebut
akan aku cuba untuk berubah 
berubah untuk menukar sikap "ralat" itu T_T

buat sahabat
jangan serik dengan aku
aku juga insan biasa
punya khilaf dan tidak sempurna 

besar harapan aku akan tebus "ralat" tersebut
mungkin kalau bukan hari esok, lusa, tulat nanti
doakan akan ada waktu itu buat kamu sahabat
sebab memang aku tahu
kamu adalah sahabat yg baik buat aku!

#youknowwhoyouare


No comments:

Post a Comment