siape COMEL ikot sini tau..

Monday, August 17, 2015

aku, doodle, derma & bowling

Assalamualaikum :)

baru setel 75% tuk #projek_sticker 
maseh ade 25% nak kne edit bagai sebab tak masuk kan lagi details :p


membe aku dah pilih..dia pilih no.1 hehehee..
pilihan yang TEPAT :)
sebab aku pon pilih no.1 @ no.4
pape pon...tunggu progress nye nanti yep (tak dapat nak proceed ini malam sebab aku dah ngantokss)

esok 18hb 8...
ade derma darah kat kolej aku
so..sesape yang dok area Ipoh ke..kalo nak menderma moh ramei2 datang kat Kolej Sunway Ipoh...acara derma sampai petang ase huhu

"donate blood today..it SAFE to SAVE our life.."

pehtu..lepas koje aku ade game bowling
dengar cite ade 10 team plak dah..adehhh #matilaa
bukan teror main pon..hatta ke longkang pon boleh kire selalu nye
tapi demi warga kolej aku sahut jugak cabaran masuk bowling
kalo tak..kami memang tak cukop wakil.. #sadisstoii

pape pon..wish me & my teammates success hokehh!
err...dont high expectation sebab memang x-pro pon T_T
yang penting kite enjoyyyyy...!
kalah menang kan adat bertanding..ye tak??

okeh..babai~

No comments:

Post a Comment