siape COMEL ikot sini tau..

Friday, August 14, 2015

projek mega

Assalamualaikum :)

fuuuhhhhh...!
ffuuuhhhhhhh....!
fffffuuuuuhhhhhh.....!
(bunyik tengah tiup habuk kat keypad...)

motifff sebab dah lame tak menjenguk belong usang aku nih T_T
alahai nape banyak "M" beso kat aku nih

takmo ngomel panjang-panjang dah..
aku ade 3 #projekmega nak kene buat
nak kena siapkan doodle-doodle tuk sticker & pengantin
pphheewww~

tak sangka akan diberi "mandat" sebegitu ghope 
sebab...
aku kan budak baru belajarr =_=
ase memang tak konpiden tapi sebab MINAT tuh lebih extrem
maka aku kuatkan semangat giteww~

1st projek..sticker tuk label

2nd projek..button batch kawen

3rd projek..button batch jugak..
tapi insyallah akan buat T-shirt buh doodle pengantin 

hhuurrmmm.....

banyak gak angan-angan mat jenin aku nih
tengok le camne boleh coop ke idak
muahahaha

okeh..mohon restu pade sesape yang skodeng cerkon aku nih
mohon doakan perjalanan kerjaya aku dipermudahkan
amin...

doakan jugak team bowling aku menang tuk tournament 18hb nanti
sebab aku tau harapan nak menang tuh tipisss
dah lameeee tak membowling..main plak tak teror T_T
atleast kalo dapat no 1 pon jadik laa..
mih mihh mihh

15% in progress....

p/s: kan bestt kalo boleh buat sumeeee benda yg kite MINAT :)

No comments:

Post a Comment