siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, August 22, 2015

dadih vs cafe latte

Assalamualaikum :)

dah pukul 1.18am mata aku maseh celik lagik
ni sume gara-gara ayaq Coffee Latte farm fresh 
yang aku tibai minom mase beli kat Giant siang tadi..o_O
kalo korang jenis penggemar kopi..
haa sile lah try Coffee Latte yg nih yep
rase..??..perghhh nikmat..
lebih-lebih lagi kalo korang minom mase tengah sejukk

okeh..
ini malam aku sempat gak buat sedikit ole-ole tuk Baby Rizqi :)
he he he (bunyik macam beriye-riye jek pon yep..)
aku buatkan dadih duo layer
ade flavor yam & flavor mix fruits :p
aku rase macam tak kena jek combinasi dadih tuh
tapi nak buat cane..sebab flavor yang slalu guna takde plak kat Giant tadi T_T
so..aku main sebatt jelaa

hasil nya...

tadaaa...!!

dadih duo-layer yam & mix fruit flavor :)
khas buat baby Rizqi (baby kepade sahabat aku sejak skolah rendah lagik @ Rimie)

Cafe Latte Farm Fresh :)
sebenarnye aku berkenan tang botoi dia gak..hahahaa
boleh dapatkan kat mana-mana soping mall @ kedai2 besaq kat bahagian juai susu tuj yep :)


okay..chow~


p/s: doakan kesejahteraan kita bersama :) ade "sesuatu" sedang "melamar" aku..muahaha!

2 comments:

  1. wah....tq yunk...tak sangka...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekekk..entri lame dh Mie oii :p
      hug & kiss tuk Rizqi na..ehhehee

      Delete