siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, September 1, 2013

"baby" baru bersama secebis kenangan terindah :)

Assalamualaikum :)

mood memang tengah hepi betambah-tambah lagi
bile dah ade "baby" baru kite nih
he he he
semalam g skali ngan opismate lame aku
kitorang pegi survey kat YikFong terus
atee...mane lagik nak cekau port IT kat Ipoh nih..huhu
even budget kecik aje..aku x kire dah
nak nak jugak "baby" tuk bulan nih
sanggup aku tahan gaji pehtu tambah sket loan lagik (paw adek)
tuk cukopkan budget nak "baby" baru jugak huhi
alamatnye memang bulan ni aku kene ikat perot sket kasik ramping ea :)
mujur laa esok senin ade majlis konvo kolej
merase laa makan jemaah secara "free of charge" he he he
ni "baby" baru aku :)
dalam pade membelek "baby" yang baru berusia 2 ari nih
(ade banyak lagik nak kena kasik "makan" kat "baby" biar dia sehat)
tergodek jugak aku ngan cd-cd lame time zaman gonjeng dulu
hu hu hu U_U zaman diploma di Kedah
indahnye kenangan saat itu
sumpahh..! 
aku sampai sekarang dok terkenang-kenang saat best gilak camtu
err...hape yang aku dok nyiang rapik sensorang nih..
xpelaa...
aku kasik share jugak moment bestt ni 
yang aku masih terkenang hingga saat ini

Jamboree di Perlis bersama-sama geng Komrads :) 
andai dapat..ku undurkan putaran dunia....(sempat AXL lagi..huhu)

okehh...berposing dulu ngan beskal memasing sblom start program :p
PROLOG...disini kami bermula
PROLOG TEAM-MATES [Nasa-perlis / aku-kedah / Wan-melaka / Pojie-perak]
dan disini juga kami berakhir :)
Alhamdulillah GOLD MEDAL for us ^_^

p/s: biar muke itam janji hati gumbira...lalalalalaaa RINDUuuuu U_U uuu 

bulan depan dah aim tuk "2nd baby" plak..he he he

6 comments:

  1. wow..seronok ada baby baru nampak..:) niza keje kat library mana sekrang.....ehehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss red: skg kt sunway college As :) bru nak masuk 2 bln huhuhu...a'ah baby bru lgi ni...hehehe

      Delete
    2. sunway college dkt ipoh ke yong~~ tahniah yong~~

      Delete
    3. Cik Non: a'ah yong...he he he
      Alhamdulillah dpt dekat sini aje..meh2 jom reramei jdk warga sunway ekekekeke :p

      Delete