siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, September 21, 2013

training ke vacation..??

Assalamualaikum :)

masing-masing tengah buat ape tuh??
weken-weken camgini dapat lepak tengok muvie alangkah bahgia nye idup
pekena pulak ngan cite seram ke...thiller ke..action ke..
perghhhh nikmat wehh..
ye dak?? huhi
weken ni xde laa aku bahgia sangat
kire dah macam mood suam-suam kuku kambing je..
sebab nye??...haaa...
sebab "bercinte" tol aku nak kemas beg tuk seminggu nanti
seyesss wehh..
kalo zaman study dulu
kire mengemas beg antara pekerjaan paling pro aku boley buat
zap..zapp...zapppp! aje udah siap 3-4 beg aku kemas
laa ni..mengemas beg dah jadik macam aku x reti nak mengemas plak
masuk baju keluar balek
masuk seluar keluar balek
lipat tudung bukak balek
kire serba serbi macam budak baru belaja nak kemas beg 
hu hu hu...agak parahh nih??

waima camne pon suke ke x suke kemas beg
nak x nak..aku kene buat jugak le
sebab esok pepagi kol 9 udah kene nek train
bayangkan kalo xsempat nak kemas bagai
train on-time wehh..
mane nak cekau beli tiket train laen plak
hu hu hu
ni pon ntah hape-hape aku melalut
nak x nak kene bagi 1 entri siap he he he

esok plan aku camne gaye??

1) naek train dari ipoh - kl..dalam 2jam stgh sampei dah kot
2) tunggu "bakal abg ipar" amek kat stesen hahaha
3) terus ke sg.besi nak p tengok dilah (adek bongsu aku)
4) gerak ke s.alam g umah sewa bangteh nak g amek kete along (adek laki aku dah buat bisnes kete sewa kat sane..huhu)
5) check-in dulu kot pehtu baru ke umah yuz hu hu hu

itu jelaa kot plan buat mase ni
esok xtau kot ade yang berubah ke camne yep
pape pon aku kene get ready ari senin nanti
dupdapdupdap jugak le 
yelaa..nak g mengadap sume bigbos kat sane nanti
udahh macam budak praktikal je gamaknye aku ni..huhi
waima camne sekalipon
aku kene setting pale otak aku nih
anggap jelaa training ni macam aku g bercuti...
yehuuuuu....enjoyyyy!!

chow chin chow

p/s: tengok jelaa Senin nanti yep...enjoy ke x hahaha

2 comments:

  1. salam, hai..tumpang singgah..nak cari kenalan b2b baru yg 1 tempat..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam Yna...selamat bekenalan :) will follow u back..tq

      Delete