siape COMEL ikot sini tau..

Sunday, September 15, 2013

semanis lolipop :)

Assalamualaikum..

kadang-kadang aku pun x pasti
betul ke tidak perasaan aku nih
makin lama kadang-kadang rasa tu jadi "tawar"
dan kadang-kadang jadi "manis"
yang mana satu rasa pun aku tak pasti..
memang aku x lupa untuk mendoakan 
harap-harap biar ianya akan terus kekal "manis" 
semanis air tebu pon dah cukop sedapp..
tapi lagi manis air tebu tu kalo tambah ngan madu....eeeiii yummmyy..!!
tapi entah lah...
aku biarkan masa dan keadaan yang menentukan
mungkin rasa "tawar" itu akan kembali "manis" semula
itu yang aku harapkan
moga hari-hari yang bakal dilalui
akan tetap rasa semanis gula-gula lolipop
sentiasa warna-warni dan yang penting manis serta sedap :)
tapi jangan makan selalu lolipop
takot kang kena kencing manis plak..
memang nama je manis...tapi hat ni x semanis nama penyakit tu yep
hu hu hu

gambar ehsan Hencik Google :)

p/s: patot le entri laen macam...sambil menaip dok layan lagu2 sentimental...ha ha ha


No comments:

Post a Comment