siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, September 12, 2013

"misi" aku??

Assalamualaikum sume :)

dah nak hampir 2 bulan rupenye aku kat tempat baru ni
agak-agak aku maseh "alone" lagik x?
hu hu hu
Alhamdulillah...
xde laa rase teruk sangat macam 1st week masuk dulu
macam "zombie" je aku kalo nak g mane2 hahaha
skrg pon dah makin okey
tapi keje je yang x putus-putus
dah macam "peminat datang mintak sain" kat aku huhi
harap2 dapat le setel sblom nak g training 23-27hb nanti

owhh...lupe nak update sini
aku kene g training seminggu woo tuk library system nih
stat 23-27 september nanti
lokasi ktne??
yang mampu aku bgtau kat THOL yep :)
he he he...

so far dah prepare 80%
hotel budget = dah booking
advanced payment = dah anta form (nak tgu payment je)
list nama tuk LS = nak kne update ngan staff registrar je lgik huhu
schedule training = agak padat gak laa...dari pg-ptg memang ade pogram huhu
transport = pegi balek nek ETS (paling cepat)
kalo tuk training nanti kalo kene menapak bagai pon boley
besties2 aku pon memasing dah volunteer nak anta aku
kakak aku pon ade eskot g sana
ha ha ha
manje x kak tonnnnn...???
(sile jangan muntah ijau dulu..huhu)

banyak gak "misi" aku nak buat sepanjang keberadaan aku kt sana nanti
selaen tuntutan training yang memang WAJIBulghunnah
ade lagik a few "misi" yang perlu aku tunaikan jugak
nak tau hapekebenda..??
nak paw senior belanje makan burger sedapp
(ni kalo senior aku bace ni haruuu...)
he he he
pehtu jumpe besties2...
jumpe kawan2 gak pehtu..
pehtu...ade 1 lagik "misi" he he he
doakan aje yang baek-baek aje tuk "misi" tu nanti yep
sebab nye aku pon gabra gak nak bagitau sini
ha ha ha
(ase nak bg tampau x??)

okeh..
chow chin chow~

No comments:

Post a Comment