siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, May 22, 2014

DubuDubu

Assalamualaikum :)

adehhh laa T_T
makin meronta-ronta plak dah anak tekak aku nih
meronta nak makan makanan korea kate nye 
U_U uuuuu (ngengade sangattt...)



itu le...
memandangkan 27hb mei nanti aku ade training kat sunway-KL nun
ape kate aku kasik layankan jugak anak tekak aku nih
seyes beb...
memang dah macam orang mengidam plak dah
hoh hoh hoh

pernah try dolu-dolu uncle Din & untie Suzie belanje makan korea nih
perghhhhh....! mabeless x hengat donia aaaa
sebab tu macam kene repeat jugak-jugak dis time
heh heh heh
ate....
kat mane tempat makan nye ohoiii~

taraaaa........
jomss pekena makanan Korea kat DubuDubu Urban Korean Food
yang ni aku pegi kat sunway piramid punye je laa
memandangkan tempat training aku pon kt sunway
so..sesambil lalu tuh boley le menyinggah jap
(memang kene laju-laju sebab aku siap2 booking tiket balek 27hb tu kul 9.00mlm)
heh heh heh

tapi kan...

tapi kan.....

aku x dak GENG mau pegi
(padahal aku x roger sesape pon lagi..hohohoo..tengok le nti last minit plan lagi bguih dari awal2 plan huhuhu)

U_U uuuuu

chow~

No comments:

Post a Comment