siape COMEL ikot sini tau..

Friday, May 23, 2014

hepi besday to Kakak Esther..hoh hoh


Assalamualaikum :)

ho ho hoo
dah agak lame jugak aku tak mendoodle nih
last aritu hat Pengantin MH 
(agak nya beliau skrg memang tgh bizi prepare majlis kenduri ni..huhu)

okess mokess
ini kalilah ade "cabaran" tuk doodle nih
heh heh heh
atas permintaan student helper a.k.a penolong aku kt tempat keje
dia request nak buat doodle tuk besday kakak dia
(lepas aku tunjuk doodle Besday KakYong jadik Kak Ton time besday beliau taun lepas)
ho ho ho

disebabkan last minit punye permintaan
aku pon memang x banyak mase nak ado hoho
gap mase ade 2 ari je nak setelkan
semalam aku buat separuh
malam ni sambung separuh lagi
memang alakad jugak le hew hew (sori Esther U_U uuu)
tang baju / badan memang aku x touch-up sgt pon
sebab aku dah ngantok ho ho hoo

maka....

hasil nya..... 

jeng...jeng...jeng...

buat Esther..i hope ur sister will like it :) 

muke - original tuan punye badan
baju / badan - rapunzel c rambut panjang tu..heh heh

dalam bulatan putus-putus tu saje kot2 ade nak tulih pape ucapan..ho ho ho
ni gambar original - besday gegurl :)
okep

chow~

No comments:

Post a Comment