siape COMEL ikot sini tau..

Friday, May 23, 2014

parcel untuk aku

Assalamualaikum :)

(ini entri panjang seketot sebelom aku masuk tido..zzzZZzz)
 
sangat..sangat..sangat..sangat.. 
x sabar nak tunggu parcel dari aku untuk aku

hah hah hah

1) Komik KAMI - by Aujinz / Cero / Nazha 
(ni sume bloggerss dasyatt hoh hoh..dulu dah penah beli komik Aujinz..bestt!!)

2) Shawl - by Nurizz's Zaty 
(aku tibai 2helai..heh heh)

beso harapan aku agar kedua-dua parcel tersebut
akan selamat mendarat depan pintu umah aku
heh heh heh

okey

jomsss tidooo...zzzZZZzzzz

chow~

2 comments:

  1. salam nza..
    hehe..kemain.. kaki novel eh..?

    jeng jengjeng... cma ade tag utk nza selesaikan.. kalo sudi & ade mase sila sila yer.. hihi..

    http://shiemacma.blogspot.com/2014/05/liebster-award-from-cik-su.html

    terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam Cma :)

      nti dah rajin bru buat tau..ngehh..ngehh

      Delete