siape COMEL ikot sini tau..

Monday, May 19, 2014

penangan novel O_o

Assalamualaikum :)

tamat sudah aku "berkubang" ngan aA + bB nih
(dah bace dulu.. x bape ingat cite..pehtu bace balek hoho)
adehhh...
tapi kalo nak ikotkan addicted zaman gonjeng dulu lagi dasyat
takat setebal kamus dewan bahasa & pustaka tuh
1 malam pon sanggup berjaga nak kasik khatam punye pasal 
seyess weh...
lagi dasyat kalo cite tuh best tahap cipan
memang makan / mandi pon x payah
(hal2 len tu buat le...tp selipas kudung yang mungkin)
punye laa penangan tak boley tinggai sesaat pon
hoihhhh...

paling aku tak boleh lupe hat Pilot Cafe nih
ni aku khatam time skolah menengah rendah dulu
(kire form 1 @ 2 cmtu..huhuhu)
mak aihh...punye kemaruk ngan ahadiat akashah time tu
superbbb laa dia buat novel
kalo tak mimpi "hero" ngan "heroin" tu memang tak sah
tapi aku heran gak dia boleh "tersungkur"..
tak tau plak ape kesah beliau skrang
tapi yang pasti sanggup tak tido laa kalo dah kena penangan novel dia nih
hew hew hew
(aiyakkk...ade sape2 nak juai novel pilot cafe nih?? aku nak beli...)

dan aku mule "slow-down" gile novel sejak masuk uni kot
ntah..mybe dah join ngan xtiviti laen
gile novel ni pon dah tinggai saki baki
ho ho hoo
tapi aku layan lagik novel2 alaf 21 especially heh heh
-sharifah abu salem
-anis ayuni
-aisya sofea
-damya hanna
-etc..etc..
(ni antara novelist yg karya dorang memang superbbb!..hohoho)

dan...aku memang tabikkk spring pade novelist-novelist kite
yang menghasilkan karya yang dasyatt & superbbb
(sesape kaki novel tau laa camne nikmat dapat bace novel best..kan kan)
dan aku nampak skrang banyak cite-cite kat tibi
buat cite adaptasi dari cite dlm novel 
dan aku tak tau sejauh mane para novelist kite ni 
dapat "penghargaan" dari hasil titik peluh karya-karya asli dorang
kalo nak ikotkan belakon dalam drama skalipon ikot skrip dalam novel
still x sama feeling macam korang bace novel
seyesss...aku tak tipu

cer tanye kaki novel..
mane best..??
korang tengok drama tibi ke?
korang layan bace novel?

ho ho hoo
 
chow~

2 comments:

  1. salam nZaOdonut ..
    ohooo..kaki novel yer.. hihi..baguih2 rajin membaca..
    oh ye.. hadiah dah sampai... tenkiuu...i shukeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cma : dulu je mmg "kaki novel" laa ni dh slow sket hohoho

      okayy..mujur selamat smpai hehe

      Delete