siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, May 10, 2014

secikai excel

Assalamualaikum uols :)

gebang aku petang tadik ngan opismate

"u tau apa mereka kata i..?"
"..hahaha..kata ape..?"
"mereka gelak kan gambar i dekat website" (muke sadiss kot)
"...hahahaa..itu laa suruh u tukar gambar x nak.."
"i mane ada gambar background putih" (muke sadiss lagik)
"...laa..yeke..suruh laa XX edit kan..dia incharge website kan.."
"x mau laa..xpelaa..nanti i suruh BigBos removed i punye gambar dekat website tu"
"..hahaha..x kan sampai camtu kot...meh sini softcopy..biar i buatkan.."
"u boley buat ke..??" (muke "sinar harapan" kot)
"..hahaha..try je bagi..i tolong buatkan..tp bukan free laa..air kosong pon kedai mamak caj 30sen...hahahaa"
"okey la..nanti i belanja u merrybrown"
"..hahahaha...gurau je laa...nanti bagi softcopy okey..!"

lebih kurang camgitu le kekdah nye "volunteer" aku
kekonon nak tolong membe
dapat skali...hammek kau!
menggagau jugak le nak buat
nampak macam senang kan....?
tp hahahaha...padan muke aku!
 

hasil nye camgini..
sebab aku x sangke dalam secikai-cikai excel pon boley removed background
heh heh heh
tapi yang x best gambo akan jadik sedikit "blurrrr"
so..ngan sadis nye aku buat pakai paint aje..
jenuh ko..padam laa background tuh sampai putih
ha ha ha

(kiri) asal gambo pasport - background wane biru
so aku edit removed background kat excel punye tools
yang x bape best gambo jadik x bape clear :(
..tapi hat ni mmg aku sengaja kasik blur laa..nti korang nak ngurat membe aku plak kan? ha ha ha


so pasni excel bukan je boley nak buat doodle tau
korang nak edit buang background pon boleyy
ho ho ho

bak kata pepatah
"secikai-cikai excel pon boley removed background"
wallaa..!

chow~

No comments:

Post a Comment