siape COMEL ikot sini tau..

Thursday, May 8, 2014

terimaaa kasihhh :)

Assalamualaikum uolss :)

wahhh...
sayang bangatt aku ngan dak opismate sorang nih
name beliau aku gelarkan "Miss B" je laa
orang nye kecik molek tapi berhati waja hohohoo
aku mintak tolong beliau tuk buat 1 projek nih...
(projek secara senyap2 tapi ilmiah...heh heh heh)

haaa...nampak x interface kat bawah nih
ni yang aku pegi training aritu
tapi aku x boley nak download kt pc aku
sebab nak kena lalu admin > pehtu bru pc aku
so...beliau dah tolong aku camne nak solve kan
jengg3...
tenkiu lalink :p 
(pasni baru aku nak setting tuk log_on)

moga-moga bertambah rajin laa aku nak buat cataloging nih U_U uuuu

cop! sebelom chow
seronok aku nak kabokan kat sini...
pasal hadiah QA_siri 1 by nzaOdonut tu
iye....aku ingat & janji harus ditepati
masih dalam proses yep
sebab dalam entri haritu aku ade kabo nak post lepas setel urusan 
ngan lepas dapat sume details pemenang...
siap bagi due date 11 Mei 2014 lagi..

(meh sini nak kasi refresh...huhuhu)

nota kaki : segala proses mengepost hadiah nanti akan dijalan kan selepas saje aku dapat ALAMAT & NO TEPON pemenang...bagi pemenang yg x beri details tersebut dalam masa 2 minggu ini (sehingga 11 Mei 2014)...hadiah anda di kira "hangusss"..hohoho...so cepat2 tau tau :)


nota extra : pada 28-30 April 2014 nih aku berada di luar kawasan..jadik nya lepas balek dari urusan tu baru aku proses untuk postage yep...dun woli maa...janji ditepati

sekali lagi TERIMA KASIHHHH buat sume bloggerss

salam ukwah dari aku...selamat berblogging :)

pasni maybe ade QA_siri 2 pulak...(hadiah kasi "terangkatt" sket..hehe)

 
okep..itu saje
so..jangan kecik ati sebab sudah terang lagi bersuluh
aku dah kabo awai-awai pasal urusan ini..hehehe
harap bersabar & tunggu hadiah anda nanti yep :)


okep


chow~

No comments:

Post a Comment