siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, July 23, 2013

1st meeting :)

Assalamualaikum sume :)

dah banyak ari plak asenye tinggai nak update entry sini
sori le..aku maseh belom mampu lagik nak beli pc baru buh kat umah
memang tengah usaha dapat gaji bulan ni terus nak sambaq pc seketoi
tapi dok tingat plak dah nak dekat raye..
hu hu hu
naseb laa wahai anak-anak buah & adek-adek ku
taun ni macam payah jugak nak bagi duet raye kepok-kepok kat kalian
(macam laa taun2 lepas beriban duet raye aku bagi ha ha ha)

pape pon pc tuh keutamaan aku sekarang...yebaaa!!

okeh tadi 1st time meeting sulung yg pertama aku attend
perghhhh...!
cuak tahap gaban pon ado
mane x nye meeting pasal MyQuest yang dorang dok war-war kan
aku plak memang staff "baru dari ladang" 
kire masuk meeting pon abes cangak-cangak gak le hu hu hu
padahal time kat tempat keje dulu kire macam audit nak mai buat audit laa
abes sume kene kerahan tenaga
tapi kt sini aku tengok team-work macam best aje
xtau laa camne nanti kan?
tapi tuk lebri nih aku kene proceed ape yg dah di-follow up dulu
aku pon dok ceramuk gak ngan list-list buku pehtu nak re-shelving balek
adehhhh............! 
memang sempot napas dek-non :(
tapi xpe...akan ku usahakan jugak sampei berhasil 

lepas dah masuk 1st meeting ase macam sket konpiden dok sini
aku tengok dorang sume pon macam happy-go-lucky aje
sebab dalam meeting sume boleh bersuara
so aku ase kat sini dalam meeting pon boley gelak-gelak jugak
errr.........tapi x pasti lah kalo tengah ade BIG ISSUE he he he

but da way...
i should need to improve my language here
because most of the time they were speaking 
uhukss...!
aku macam bese mix pua-chu-kang je laa
erkkkk....self-esteem sangat low
padahal cakap jelaa bukan nak tengok sangat grammer ko tuh
aiyakkkk...!

okey 
chowz~
 

No comments:

Post a Comment