siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, July 31, 2013

sebenarnya.......aku?? U_U uuuuu

Assalamualaikum sume :)

betoi sesumpahh...!
aku ase x senang dudok sangat-sangat 
sebab ade 1 benda lagik yg aku blom kesempatan nak buat
U_U uuuuuuu........

tolong lah cepat masuk gaji bulan nih 
ujung bulan sangat dah ni
duet dah kene seperate ke beberape nisbah 1:4:1 dah ni
1- kegunaan sendirik
4- duet nak bayo untie buat baju raye aku/mak/kyong/sembe punye
1- nak bayor segala macam bil-bil tetunggak
 sadis tol ase........... U_U uuuuuuu...

yang aku x kesempatan buat lagi nih
yakni nak bagi KAD RAYE kat sahabat taulan -- usha entry taun lepas nih
U_U uuuuuu...lagik
sebab nye aku memang x penah miss lagik nak bagi kad raye kt dorang
memang nih acara WAJIB aku tiap kali raye
ateee...bior le orang cakap skrg ni teknologi makin canggih
anto email boley..anto sms boley..anto mms boley..anto ucapan kt fesbuk boley
tapi awat aku nak-nak jugak kasik kad raye yang dh lapuk d ujang dh lekang dek panas nih
err.............errr............errrr
(nak aku jawab ngan sopan ke dak?? huhi)

okay...
sesopan santun yang mungkin 
(hopefully leh pancing sekoq 2 anak ikan ha ha ha)
sebenaqnya...AKU ISTERI DIA....ceiittt ape ko merepek ni ceq oii??!!
okay...okayy..
sebenaqnya...aku suke sangat-sangat nak kasik kad raye kat orang
apatah lagik lagi suke terlompat-lompat kalo nampak abg posmen anta kad raye kat aku
sebab...bagi aku KAD RAYA itu sendirik ade sentimental value nye ^_^
nak tau value ke idok?
kalo x caye dari aku sekolah rendah lagik kad-kad raye yang zaman gonjeng tuh 
maseh lagik aku simpan sampai laa ni umoq dah baye buloh betong huhi
seyess beb...
aku memang sedikit taksub ngan kad raye nih
(eh...dah macam taksub ape daa....)

ingatkan taun ni nak buat kelainan sket
konon nak lukih doodle kad raye pehtu print kasik kt sahabat taulan
tp dah disebabkan aku skang ni dah masuk tempat koje baru 
limited sangat aku nak goyang kaki melukih doodle nih
(ingat tmpat koje tuh kau yang punye nzOdonut oii?? huhi)
lepas tuh plak kat umah aku memang dah boley pkei Mr.Asus aku tuh
aku dah kambuih dia diam-diam dalam beg
sebab nak tunggu Hencik Pc baru nak beli (tp lom beli2 lagik)
sume nih dok kait ngan duet gaji aku wooo........
U_U uuuuuuu....sadis x? sadis x?

pape pon...
aku akan cuba usahakan jugak selewat2nye dalam minggu nih
aku akan cuba postkan kad-kad raye (yang blom beli lagik)
InsyaAllah...gaji masuk aje berambat laa aku hendaknya..
huhi~

4 comments:

  1. nak kad raye jugek..plzzzz..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. M.Hidy: InsyaAllah akn d usahakan yep :)
      memang tgh kekangan sume nih.. U_U uuuuuu

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah...cepat ngn lambat aje tau...
      tungguuuuu :)

      Delete