siape COMEL ikot sini tau..

Saturday, July 6, 2013

yang patah tumbuh..yang hilang berganti tuk K.Ennie :)

Assalamualaikum sume :)

aku maseh lagi dalam mood "menghitung hari"
bukan nak hitung bape ari nak raye ke hape
hitung ari nak ke tempat baru 
ngeh...ngehh..ngehhh
tapi bile dah nak dekat beno arinye
ase mcm cuak-cuak pon hado
yelaa...name pon nak ke tempat baru
sah-sah aku ni akan jadik orang baru kt sane
pehtu plak sure kena carik kawan baru...
kene biase kan suasana baru
kene bermanes muke ngan sume orang
kire macam-macam lagik laa dalam pale otak aku nih
tapi yang paling aku riso...boley ke aku nk hupdate belog kt tempat baru??
cesss....!! ha ha ha
(okayy..perangai "staff baru" ni jangan tiru yep :p )


"..bertemu dan berpisah adat manusia biasa..
hilang di mata tapi di hati tidak lupa..
berdoalah kita agar aman dan sentosa..
semoga kita berjumpa lagi di lain masa.."



okay malam semalam sempena ngan farewell K.Ennie a.k.a opismate aku 
k.ennie dah selamat "menghitung ari" beliau
sonok aje bile dah dpt keje yang betoi2 menghappy kan diri
Alhamdulillah...
syukur atas kurniaan rezeki dari Tuhan ini :)

macam biase ahkak organizer event farewell ni kak manes a.k.a nye k.nurul
tuk kali nih farewell buat kat Hotel Excelsior (dinner)
memang puak-puak kami aje yang jOin venture pon
siap ade live-band dok nyanyi kt stage 
port tmpat duduk kami pon betoi2 depan stage
kire macam heven gak laa kite makan ade orang nyanyi
naseb baek sore sedapp...
he he he

tapi sblom aku / sarah / k.nat sampei ke hotel
kami g melepak-lepuk kat Parade 
lepas aje abes koje terus je ke Parade
ateee...mane lagi tempat liburan kt Ipoh ni
ha ha ha
g Parade memang berazam nak maen bowling sepamm dua
kire macam nak lepas gian gak sebab mcm lame kot x maen
pehtu nak tunggu kol 8mlm bru start makan 
so..?? nak tunggu hape lagi...
jomss bowlingg...!

kami maen 2 games
games 1st macam ke lauttt je sume...
tuh tengok jelaa mata pencarian kami
even pakcik-pakcik yang dok maen senyap kat sebelah ni pon superbbb
mata pencarian pakcik sorng ni = total markah ktorang b'3
ohmaiii...
sangat teror okayy pakcik he he he

2nd games baru nampak sket peningkatan
ha ha ha
ade jugak strike bagai
almaklum laa..bukan kami g maen bowling ari-ari kan?
cewahhh...memang x teror pon
ha ha ha
btw...enjoyyy giler!
konon nak bagi perot lapar (sebab maen bowling) 
laju le karang nak mencekik huhu

sebelom balek aku sempat gak masuk kedai D.I.Y nih
aisehh...memang x singgah x sah
dorang siap cakap ni kedai makcik-makcik aje
ha ha ha
xde hal....geng makcik-makcik pon boleyyy :p

tengok..ade orang stalker aku..??
ha ha ha

p/s: buat k.ennie TERIMA KASIH banyak sebab tolong saye tuk "menghitung ari"..kalo xde k.ennie yg suggestkan mybe saye pon ntah bile nak "menghitung ari" nye..huhuhu
semoga k.ennie akan terus SUKSES dalam kerjaya & dirahmati oleh-Nya..amin :)

buat teman yg laen..semoga kite akan terus keep-in-touch jangan kasi putus okep! 
haiiillaa...........

No comments:

Post a Comment