siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, July 16, 2013

aku si BUDAk BARU - day 2

Assalamualaikum sume :)

arini bersamaan Ramadhan 7, 1434H
selamat berpuase kepada seluruh umat Islam di dunia ini :)

arini jugak ari ke-2 aku kt sini 
sedikit "bad habit" aku dah kene kikis siket-siket
kalo dulu masuk aje keje 
terus on pc..pehtu on fesbuk (alahaiii...)
tapi nak x nak memang kene tukar jugak le "bad habit" tuh

pagi-pagi tadi Viv ade duty skali
arini kami buat barcode tuk student
kt sini pakei LS SirsiDynix 
aku penah aje dengar tp x familiar g ngan function sume
so...mujur ade Viv tolong xplain kt aku serba siket macam mane nak buat barcode
he he he
bestt2!!
kene follow up register tuk student ID
lepas tuh baru leh buat barcode

kalo dulu aku buat barcode tuk buku-buku aje
staff pon bape kerat aje nak buat barcode
tapi skrg makin bertambah
mujur gak td Pn.N ade dtg bgtau
samada Mr.Z dari KL nak mai turun kasi talk pasei system ni kat aku
or aku kne g KL jmpe Mr.Z nak kene berguru ngn beliau
sebab sblom ni ahkak lebri sini yg follow-up ngn Mr.Z
jadik nya skrg ni memang turn aku plak nak kene follow-up balek
kalo x..memang naya je laa nti
hu hu hu
doakan aku boley catch-up tuk buat LS nih ngan jaya nya okeh!

selsema & batuk maseh blom okay lagik
smlm malam g Guardian g beli ubat batuk & selsema cap Hurix
tp bese lah kan..mane ade org makan ubat aritu jugak sehat kan?
xtau laa...
td sahur plak abah dah berkajang dok bising suh p klinik plak arini
aku nak pakei klinik panel tmpt baru nih mcm belom boleh lagik
(sebab ade urusan yg blom setel kan lgik)
so..pegi klinik gomen aje laa kot
cam bese confirm-confirm dapat PANADOL aje kot :p

oke..chow~

No comments:

Post a Comment