siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, July 9, 2013

aku, pavlova & secret recepi :)

Assalamualaikum sume :)

esok je kan kite umat Islam akan berpuasa...yeayyy!
selamat menjalani ibadah puasa dgn penuh penghayatan okay :)

semalam lepas balek keje singgah jap ke jusco
mencari buahan segar tuk pavlova malam kang
he he he
kalo ade sape2 berminat nak merase pavlova 
boley ORDER SINI :)
eh..ape tuh pavlova??
bahase mudah kire macam pencuci mulot
ade buahan segar sedap d makan sejuk2 hu hu hu
dpt bayang x?

ini PAVLOVA..kalo berminat boleh order SINI
udah beli buahan
lalu kt tepi bodyshop (hat ni mmg dh lame aku usha kot)
terrrrrmasuk aje laa kt dalam kedai
terus terjah rak yg juai kit-kit skin care nih
(alahaiii...mak jemah ni bile skin nak baek nye tah huhu)
terus aku pegang Tea Tree Skin Care Kit punye
padahal memang ade usha on9 kekonon nak beli on9 jek
lepas nak click tuk bayar
kene caj plak rm10 tuk delivery caj
terus aku cancel...ha ha ha
(igt nk pree aje ke postage??)
lepas dah tnye kat salesgurl tuh
beliau pon xde laa nak pakse2 beli pon


"kak..kalo pakei tea tree nih boley ilang ke parut-parut jerawat..?"

"..nak ilang terus tuh xtau laa...tapi mengurangkan jerawat tuh boley..."

"x ade ke tuk ilang parut punye..?" (stail nak-nak jugak tuh haha)

"..errm...kalo nk ikotkan sini xde laa specifik nak bg ilang parut...tp kasi kurang tu boley aje..." (sambil godek-godek produk yg laen)

"..oke laa kak..sye amek hat trial pack ni dulu ea.."

"..oke bolehh...nanti kalo dah sesuai meh beli yg besar punye yep.."

"..ha ha ha...bolehh!.." (rabak poket aku!)

okayy..dah setel beli barang "ngidam" aku tuh
pi pekena minum petang kat Secret Recepi sat
kemain tempat mak jemah nk g makan ha ha ha
padahal pekena Free set hat 1slice kek FREE coffee / tea aje nye..
jadik laa...hu hu hu
dah pilih kek nak pilih air free plak
coffee memang ahkak aku laa yg pilih
aku plak nak minum teh nye plak aihh banyak beno jenis kot


"..dik, dalam banyak2 ni teh mane yang sedap?.."

"..sume sedap kak..!" (jawapan klise org meniaga ha ha ha)

"..oke2..hat mane org selalu minum..?" (konon nak pancing)

" ni ade Grey Tea bla bla..bla bla..Dazzling Tea bla bla..." (muke konpiden dok baca menu)

" oke2...bagi ahkak Dazling Tea 1 ye.." 
(konon paling sedap laa yg aku pilih..padahal jadah xtau jenis teh..ha ha ha)

" sya repeat order kak...bla..bla..bla..bla..bla..bla.."

"oke..oke"

sementara nak tunggu order sampai
aku kasi tunjuk ahkak aku design sticker yg bt tuh
borak sket-sket 
order kami pon sampei....

"ini Cheese kek ngan Mango Delight..." (sambil letak order)

"..oke..oke..mekasih.."

"ni coffee bla bla bla ngan Dazzling Tea.." (sambil letak order)

" okeeeeee........mmmmppphhhh"

Dazzling Tea tuh sghupe Teh O beng ja pon.......erkk!

-______-

No comments:

Post a Comment