siape COMEL ikot sini tau..

Wednesday, July 17, 2013

aku si BUDAk BARU - day 3

Assalamualaikum sume :)

arini genap 8 hari kite berpuase
sume penuh lagi x? hohoho

okay..ari ke-3 aku kt sini
sume nye oke-oke belake
cuma aku yg siket "senyap" dari biase
yelaa kan...kalo dh xde geng nak mnyembang bagai
memang kunci mulot le aku jawab nye hu hu hu

kat sini aku blom jumpe lagi mbe yg nak dijadikan "sekapla" tuh
aisehhh...majoriti geng "mak-mak org" huhuhu
kalo ade sorg tu B (budak admin) mude setaun dari aku
tp mcm x byk sembang gak
kalo nak jumpe pon dalam surau
x pon aku g office boley le jumpe skejap2..

arini aku tekun dok buat list overdue bagi buku yang x lame x dpulangkan
gabak laa...since 2006 pon ado
aku pon xtau yang pinjam tuh student sini ke staff sini
tapi tengok le nanti dah siap list
aku kasik print pehtu tampal kt notice board
kejam x? ke over sgt? ha ha ha
nak rujuk sape pon aku kejung lidah lagik
berat tol mulut aku kt sini huhu :(

semalam petang lepas balek keje ngn g bazar
sampei aje umah aku terus tepon sarah 
hu hu hu
ceria aje dengar sore dia
tapi aku x tipu laa
memang rindu babeng kt dorang 
bile dapat sembang sat (tgu bebuke lom lagik)
terubat gak rindu aku kat deme huhu
(padahal bukan dok jauh pon kn? kn?)

Insyallah nanti Jumaat ade bt farewell tuk aku
ha ha ha
aku yang request....x malu tol~
no no no...ekceli aku lebih nak jumpe dorang aje
sebab kat sini mayb aku lom leh adapt 100% lagi
maseh baru kan
ape lah sangat 3ari nak compare ngan 2taun perkenalan
hu hu hu

okay..
chowzz~
 

 

No comments:

Post a Comment