siape COMEL ikot sini tau..

Friday, July 19, 2013

aku si BUDAk BARU - day 4

Assalamualaikum sume :)

(ekceli nak update tuk entri semalam..ho ho)
semalam bersamaan Ramadhan ke 9 kite berpuase
so..ade sape-sape yang dah tinggai pose ke?
(bagi org pompuan dikecualikan kalo dapat ABC okeh :p)
Alhamdulillah aku pon maseh lagi berpuase..xde ponteng g eh 

semalam aku dok belek-belek "barang2 lame" kat laci belakang nih
ade jugak le jumpe info-info yang aku kene tau jugak
contoh macam sesi orientation kat sini
dalam booklet tuh ade macam2 info pasal tempat ini
baek dari segi baru ditubuhkan
sampei le kecik-kecik hal deme bagitau
so...ade benefits yang aku bakal dapat
(ade gak yg melepas kot....sebab aku hanya Non-Exec aje :(...)
okayy...xpe...
mane yang benefits tuh Alhamdulillah
atleast ade dari xde langsung kan? kan?

pehtu aku dok belek jugak list-list rekod buku yang dah ade nih
ekceli aku sket pening laa
yelaa kan...aku masuk ni mesti amek alih keje terdahulu
so..bile xtau ujung pangkal macam mane nak mule ye x??
tapi xpa laa...aku anggap macam "cabaran" buat aku
kalo aku x tempuh gak macam mane nak pandai selok belok sini kan?
lagi pon aku ade jugak koling2 ahkak librarian nih dulu
(agak2 beliau cemuihh dak ngan aku? he he he)
mintak maap le ahkak...kalo sye nih banyak cekadak sangat
tapi kalo x refer ahkak ngan sape gi nak refer kan?
memang ade Viv...tp beliau leh tolong sket2 aje
yang selebihnya aku kene jugak2 "menyusahkan" ahkak..hu hu hu

belah petang tuh Ms.N ade mai lebri
beliau ni sangat soft-spoken (tapi kne beware gak le hu hu hu)
so far aku memang xde masalah nak cakap2 ngan beliau
amin....harap-harap aku ngan Ms.N boleh coop sampei bebile
kalo dapat jadik "kamceng" lagi syiok kan?
ha ha ha
(perahsantan kau sensorang..:p)
okayy...Ms.N ade bgtau nanti beliau akan kol Mr.Z (on-behalf aku) 
supaya aku boleh kenalan tuk sambung tugas lebri system nih
so far...aku xsaited gak nak xplore mende nih
tp kene ade guide laa..kalo sensorang memang jenuh laa kan
so...aku tunggu Senin depan cakap ngan Mr.Z
mudah2an sume  bejalan lancar & aku cepat paham ape arahan beliau
cuak gak kot...hu hu hu

dah petang (dekat nak balek) macam bese
dok melabun ngan Cik S ngan Cik Z 
he he he
deme nih kalo bab menyembang memang syiok le
ateee...aku pon syiok gak
atleast xde laa boring sebab Viv xde petang2 hu hu hu

okayy...
chow~

No comments:

Post a Comment