siape COMEL ikot sini tau..

Friday, August 2, 2013

KAD RAYE in progress :)

Assalamualaikum sume :)

semalam malam aku dok skodeng laci dalam bilik
memang nak cari khazanah lame gak kot
pehtu ternampak ade 5-6 keping kad-kad raye (yg belom pakai lagik)
wahh ha ha hah..
ape tunggu lagik terus ligat tangan aku nak membelek laci tuh
tapi yang baru jumpa takat 5-6 keping tuh je laa
yg byk kad-kad raye + kad-kad kawen membe2 huhi

so...arini punye plan
memang dah xmo tangguh2 dah
abes aku kelebet balek chat2 dalam fesbuk 
sebab nak trace alamat sahabat2 aku 
he he he
InsyaAllah kalo x cepat lambat pon akan sampei jugak
kad-kad raye aku tuh
tapi balek kang nak kene g beli dulu le
sebab nye...
alamat-alamat kat bawah ni lagik banyak dari
5-6 keping kad raye baru jumpe aku tuh
huhi

 tuk keselamatan..aku x view alamat sahabat taulan aku nih
kang ade plak nak g beraye umah dorang x mau hajak aku
mane aciii....huhi


p/s: ade sape2 nak kad raye lagik??..boley kasi alamat kt sini
tp dapat tuk taun 2014 punye yep hehe

No comments:

Post a Comment