siape COMEL ikot sini tau..

Tuesday, August 6, 2013

keranamu wahai si "sirsidynix symphony"

Assalamualaikum sume :)

memasing dh mengira jari tuh..tingai 1ari aje lgik kite nak raye kan?
hohohooho..
untung laa arini adek-badek aku g meronda ke mydin nun
depa nk g beli baju2 raye kt sane
aku plak??.......terbaekkkk!
maseh kt tmpt keja tercinta huhi
almaklumlah..kalo dah nak dekat raye-rayi nih
dah memang sume pakat ati kelain dah
update status kt fesbuk pon dh ramei post kad2 ucapan raye
he he he...mekasih noh bagi membe-membe taulan sekalian
yang mane dok post kad ucapan raye tuh
pehtu tag reramai......(aku mampu LIKE aje hehe)
jenuh plak nak tgk notification byk2 pehtu kan
ohsemmm :)
x kesah le ngan cara ape skalipon ucapan raye yg nak d kirimkan 
asalkan kite sume hepi-mepi dapat ucapan raye tuh kan?
he he he

laa ni aku nak cite sedikit xsaitedan aku dok bt keja nih
he he he
ekceli aku dah boley key-in serba sket tuk cataloging dalam libry system ni
Alhamdulillah...kire dah boley proceed hat yg len plak ea :p
ade jugak laa usaha aku nak upgrade kan diri sendirik jugak nih
he he he
kalo dulu macam sambil lewa aje dok bt keje libry system nih
(sebab utama aku xde guidance yg TEPAT)
tapi skrg...Alhamdulillah..
macam bru lepas letak batu atas bahu ke tepi meja
xdak laa ase terbeban sangat
dapat plak aku dah contact teruih pada Head-cataloger + ade plak membe taulan dulu
pon keje ngan libry system nih..
so..jadik mudah sket aku nak bersoal-jawab ngan mereka ini :)

papepon...yang pasti BERLAMBAkkkssness lagik
rekod2 buku yg kene siapkan huhi
harap2 aku leh speed sket la yep
ngulat gak nih..ha ha ha

chowz~

No comments:

Post a Comment